Huiskamer: Help me
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Help me, wie dan ook, help me alsjeblieft om mijn hart open te stellen voor mijzelf maar ook voor iedereen die op mijn pad komt. Ik voel me erg eenzaam en ben op zoek naar mensen die daar ook last van hebben en mensen die ons kunnen helpen. Zelf zit ik op het moment in een behoorlijk diepe staat van depressie. Ik krijg daar wel medicijnen voor, maar tevergeefs is dat niet genoeg, het slaat niet aan. Ik zal geen zelfmoord plegen, al ga ik iedere dag wel langs het spoor lopen waar treinen met hele grote snelheid voorbij komen. Ik ben een beetje radeloos. Ik zit met heel veel dingen die bijna te zwaar zijn om te tillen maar dat laat ik nog even open. Je mag alles aan me vragen of zeggen. Schroom niet maar vraag of zeg het gewoon. Groet Youri |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mij mag je bereiken, ik wil wel helpen |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Nathan. Hoe is jouw situatie en waar kom je vandaan? Ik uit Bussum |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mij kun je altijd een berichtje sturen *niet bedoelt om een psycholoog uit te hangen* maar ik weet hoe je je voelt... |
| reactie 4
|
|
|
Hoe gaat het met jou Patros? Neem geen afscheid van de wereld, van ons. Blijf hopen, anders doe ik dat wel voor je. |
| reactie 5
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Mij mag je ook altijd een bericht sturen. Hopelijk kan ik je dan een beetje helpen |
| reactie 6
|
|
|
Dank jullie wel voor de reacties, dat stelt me zelfs al een beetje tot rust. Ik weet eigenlijk niet zo wat ik van anderen wil, maar ik kan het niet alleen op dit moment. Ik zit vooral hier met bijna geen zelfvertrouwen en isoleer mezelf veel in mijn kamer. Is iemand van jullie wel eens echt depri geweest en hoe ben je daar uitgekomen? |
| reactie 7
|
|
|
Ik heb al een paar keer zelfmoord geprobeerd, heb in 3 jaar tijd 6 afscheidsbrieven geschreven. Mijn enige medicijn daartegen was muziek en snijden. Nu ook mijn vrienden van hier, anders lag ik nu aan de verkeerde kant van het graf... Ben nu weer een beetje depri, gaat wel weer over |
| reactie 8
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Als je maar niet in je slagader snijdt. |
| reactie 9
|
|
|
Fuck off Sum! Ga je eigen leven vergooien nadat je eindelijk een leven hebt gevonden |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sum, kom op, emotieloos mens .. Ik wil je ook wel helpen, maar ik weet niet of het me erg zou lukken .. Het klinkt wel een beetje zoals mij, maar toch. Ik wil altijd proberen te helpen En tuurlijk ben ik soms ook een beetje (veel) depri, dan krijg ik hulp en luister ik muziek, meestal omschrijft de muziek mijn gevoel goed, en dat helpt ook. Dan zit ik op mijn kamer en luister ik uren muziek en probeer wat gitaar. Ik snij niet meer nadat mijn moeder het merkte. |
| reactie 11
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
ik wil je ook best helpen. ik heb ook in die situatie gezeten, maar nu gaat het weer steeds beter. als je hulp nodig kun je me altijd een berichtje sturen |
| reactie 12
|
|
|
Blij dat het beter met je gaat Tamara Ik was best wel ver heen qua depressie, dus als iemand hulp nodig heeft, stuur me maar een berichtje |
| reactie 13
|
|
|
Ik krijg vaak e-mails van mensen of ik ze kan helpen Nee sorry ik probeer depressieve mensen te ontwijken Anders wordt ik zelf depri. |
| reactie 14
|
|
|
Zo heette je eerste account ook en zo stelde jij jezelf voor bij je tweede account -,- Ik help alleen de mensen waar ik echt om geef, daarom wil ik jullie ook helpen. Ik wil jullie echt niet kwijtraken... |
| reactie 15
|
|
|
Wil je mij ook helpen? Zorg dat besto uit mijn buurt blijft. |
| Naar boven | |