1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Help me

1
datum 08-04-14 22:06
startpost
Yvu22
Help me, wie dan ook, help me alsjeblieft om mijn hart open te stellen voor mijzelf maar ook voor iedereen die op mijn pad komt. Ik voel me erg eenzaam en ben op zoek naar mensen die daar ook last van hebben en mensen die ons kunnen helpen. Zelf zit ik op het moment in een behoorlijk diepe staat van depressie. Ik krijg daar wel medicijnen voor, maar tevergeefs is dat niet genoeg, het slaat niet aan.
Ik zal geen zelfmoord plegen, al ga ik iedere dag wel langs het spoor lopen waar treinen met hele grote snelheid voorbij komen. Ik ben een beetje radeloos. Ik zit met heel veel dingen die bijna te zwaar zijn om te tillen maar dat laat ik nog even open. Je mag alles aan me vragen of zeggen. Schroom niet maar vraag of zeg het gewoon. Groet Youri
datum 08-04-14 22:37
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Mij mag je bereiken, ik wil wel helpen
datum 08-04-14 23:15
reactie 2
Yvu22
Dank je Nathan. Hoe is jouw situatie en waar kom je vandaan? Ik uit Bussum
datum 08-04-14 23:24
reactie 3
Patros-Fibros
Mij kun je altijd een berichtje sturen
*niet bedoelt om een psycholoog uit te hangen* maar ik weet hoe je je voelt...
datum 08-04-14 23:37
reactie 4
Yvu22
Hoe gaat het met jou Patros? Neem geen afscheid van de wereld, van ons. Blijf hopen, anders doe ik dat wel voor je.
datum 08-04-14 23:55
reactie 5
Springbok96
Mij mag je ook altijd een bericht sturen. Hopelijk kan ik je dan een beetje helpen
datum 09-04-14 00:24
reactie 6
Yvu22
Dank jullie wel voor de reacties, dat stelt me zelfs al een beetje tot rust.
Ik weet eigenlijk niet zo wat ik van anderen wil, maar ik kan het niet alleen op dit moment. Ik zit vooral hier met bijna geen zelfvertrouwen en isoleer mezelf veel in mijn kamer. Is iemand van jullie wel eens echt depri geweest en hoe ben je daar uitgekomen?
datum 09-04-14 08:29
reactie 7
Patros-Fibros
Ik heb al een paar keer zelfmoord geprobeerd, heb in 3 jaar tijd 6 afscheidsbrieven geschreven. Mijn enige medicijn daartegen was muziek en snijden. Nu ook mijn vrienden van hier, anders lag ik nu aan de verkeerde kant van het graf...

Ben nu weer een beetje depri, gaat wel weer over
datum 09-04-14 11:38
reactie 8
kamilla1
Als je maar niet in je slagader snijdt.
datum 09-04-14 12:06
reactie 9
Patros-Fibros
Fuck off Sum! Ga je eigen leven vergooien nadat je eindelijk een leven hebt gevonden
datum 09-04-14 15:16
reactie 10
Verwijderde gebruiker
Sum, kom op, emotieloos mens ..

Ik wil je ook wel helpen, maar ik weet niet of het me erg zou lukken .. Het klinkt wel een beetje zoals mij, maar toch. Ik wil altijd proberen te helpen
En tuurlijk ben ik soms ook een beetje (veel) depri, dan krijg ik hulp en luister ik muziek, meestal omschrijft de muziek mijn gevoel goed, en dat helpt ook. Dan zit ik op mijn kamer en luister ik uren muziek en probeer wat gitaar. Ik snij niet meer nadat mijn moeder het merkte.
datum 09-04-14 15:59
reactie 11
tamara1997
ik wil je ook best helpen. ik heb ook in die situatie gezeten, maar nu gaat het weer steeds beter. als je hulp nodig kun je me altijd een berichtje sturen
datum 09-04-14 16:12
reactie 12
Patros-Fibros
Blij dat het beter met je gaat Tamara
Ik was best wel ver heen qua depressie, dus als iemand hulp nodig heeft, stuur me maar een berichtje
datum 10-04-14 10:36
reactie 13
kamilla1
Ik krijg vaak e-mails van mensen of ik ze kan helpen
Nee sorry ik probeer depressieve mensen te ontwijken
Anders wordt ik zelf depri.
datum 10-04-14 11:58
reactie 14
Patros-Fibros
Zo heette je eerste account ook en zo stelde jij jezelf voor bij je tweede account -,-

Ik help alleen de mensen waar ik echt om geef, daarom wil ik jullie ook helpen. Ik wil jullie echt niet kwijtraken...
datum 10-04-14 15:28
reactie 15
kamilla1
Wil je mij ook helpen?

Zorg dat besto uit mijn buurt blijft.
Naar boven

1

Reageren op: Help me

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.