Huiskamer: leuke website
|
startpost
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
hoi, leuke website. ik wil ook dichten en ik kan het heel goed zeggen mijn vriendinnen. maar ik durf niet. ik ben een beetje verlegen. maar ik probeer me erover heen te zetten. xx ps. jullie kunnen allemaal heel mooi dichten. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Laat eens iets zien? |
| reactie 2
|
|
|
Ik haat iemand heel erg Ik haat iemand heel diep Ik haat iemand met mijn hart En mijn ziel Ik wou dat ik een kip was Dan sloop ik door het kattenluik zijn huis in En maakte ik hem gek met mijn gekakel Pok pok Of een vogel Dan prikte ik hem met mijn lange snavel En bouwde ik een nest op zijn hoofd En dan lachte iedereen hem uit Koekkoek Of een geest Dan smeet ik met keukenkastjes En met het servies van zijn over overgrootmoe Dan plunderde ik zijn kledingkast En zat hij elke dag zonder kleren voor het raam naar buiten te staren ______________ Sorry voor de haat hoor. Maar het gaat over mijn leraar en ik moet altijd vooraan zitten. Terwijl ik niks verkeerds doe. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Grappig gedichtje |
| reactie 4
|
|
|
Ik heb er een uur over gedaan schat. Ik kan niet wat ze noemen recht vanuit het hart schrijven. Ik ben te perfectionistisch daarvoor. Dan verander ik dat en dan weer zus. Maar wel grappig dat je mijn gedicht grappig vindt. Xx |
| reactie 5
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo Kamilla Welkom op deze site. Hopelijk doe je wat liever dan Summer, Depri en Nora. Iedereen verdient een 4de kans zeker? |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mhaha ik ben dus niet de enige die zo denkt, Evi |
| reactie 7
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Nee, maar ze verdient wel een kans vind ik |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, dat is waar |
| reactie 9
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Lang niet iedereen die hier begint met dichten kan meteen uit het hart schrijven. Sterker nog, dit is ook niet verplicht natuurlijk. Iedereen dicht hoe hij/zij zelf wil, en als jij er tevreden mee bent, dan is het altijd goed. Tuurlijk zullen er altijd mensen blijven die het niet mooi vinden, maar dat heeft iedereen. Zolang je gewoon blijft oefenen zul je merken dat het steeds beter zal gaan. Dus ga vooral door zoals JIJ het wilt. Gr, Tim |
| reactie 10
|
|
|
Dank juliie wel. |
| Naar boven | |