Ideeën en suggesties: Beoordeling dichter
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik dacht dat als we zouden kunnen stemmen voor elke dichter, dus bv een dichter heeft 3 of 4 sterren op zijn naam. Zo kun je al een idee krijgen van de dichter en zijn gedichten Of hebben jullie het liever niet? |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Opzich wel een leuk idee. Alleen heb je zo wel de kans dat als iemand je minder sterren geeft mensen daar te veel naar gaan kijken en zo dus veel bekijk verliest. |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ja inderdaad, wat tim zegt, ik denk dat je dan snel minder sterren krijgt omdat mensen graag zelf aan de top willen staan. |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ik denk dat de website vooral draait om gedichten, en wat minder op de dichters? Lijkt me geen zinvolle toevoeging. |
| reactie 4
|
|
|
Nja, ik snap evangelos ook wel een beetje. Je komt hier om je gedichten neer te zetten, maar je wilt ook weten wat mensen van je als dichter zelf vinden. Maar ik denk niet dat het een nuttige toevoeging is omdat wat ik hier voor al zei, dan gaan mensen minder sterren geven om zelf meer aan de top te staan. |
| reactie 5
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij hoeft je geen zorgen te maken Luc, jij komt sws wel bovenaan dan |
| reactie 6
|
|
|
Haha nee |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
*ahum* eigendunk *ahum* |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Aan een kant kan ik het ook begrijpen, alvast bedankt voor de reacties. Maar het zou ook wel fijn zijn als je wist wat mensen van je vinden als dichter. Maar het zij zo |
| reactie 9
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Maar je gedichten laten juist al zien wie je als dichter bent denk ik.. |
| reactie 10
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
jullie kunnen allemaal mooi schrijven hoor. patros jij ook heel erg. xx |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Iedereen is even goed.. En als je mensen gaat beoordelen met sterren, en als je minder sterren behaald als iemand anders, gaan diegene misschien teleurgesteld zijn... xx emma xx |
| Naar boven | |