Gedichten check: Twee gedichtjes: opmerkingen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hyas Berichten: 1 |
Hallo daar! Ik ben nieuw op deze site, dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt. Anyway, hier zijn twee gedichten die ik laatst geschreven heb. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden - alle commentaar is welkom! Ergens in het dal tussen mijn darmen en mijn hart leeft een verlangen dat als kokend gal zich kenbaar maakt bij nacht: als vlammend duister in mijn bloedstroom kruipt, verkrampt een purp’ren hand de aderen en adem in de globe van mijn buik. Maar sijpelt zonlicht fel en koud in ’t porselein van mijn gelaat, dan stijft mijn iel gedachtenrag tot stralen sneeuw en staat begeerte stil. Ik houd van vrouwen wier schoonheid niet van foto’s straalt; met een blos die bloed alleen in ‘t levend lijf doet springen. Gezien heb ik er enkelen, gevoeld heb ik een paar, maar nooit was mijn wil diepdansender dan naar jou, die zó vonk-loos oogt op foto’s. |
| reactie 1
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Welkom hier! Als je vragen hebt, stel ze gerust! Btw, 2 prachtige schrijfsels! |
| reactie 2
|
|
|
Had je het tegen mij Summer? Snap niet zo goed wat je bedoeld... ^^ |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze bedoelt: 'geef me extra aandacht' |
| reactie 4
|
|
|
Öwww, had dat dan eerder gezegd... En dat andermans leven als inspiratiebron, daar weet Summer als van! Toch Summer?! Sorry, dat ik hiermee je topic ruïneer... |
| reactie 5
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Super mooi gedichten en welkom hier |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooie gedichten. Welkom hier |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Echt prachtig! Welkom, je bent precies een ervaren dichter |
| reactie 8
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ik vind het te pats boem geschreven. Te gehaast komt het over ofzo. |
| reactie 9
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
@kamilla1 ,, daar ben ik het niet manier, zijn manier van schrijven is misschien anders dan jou manier van schrijven maar de 1 is niet beter of slechter dan de ander. @Hyas , goeie gedichten ! Aparte stijl maar erg leuke stijl ! Mooie woordkeuzes en ja, ik vind ze mooi |
| Naar boven | |