Gedichten check: alweer titel en opmerkingen graag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
arthurwildeboer Berichten: 25 |
Het is pauze in de school ik haast me naar je toe je was er die dag niet de blikken vertelden me genoeg Je had op die ochtend de zon begroet je liep op het spoor de aansnellende trein tegemoet |
| reactie 1
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Prachtig gedicht! Het maakt niet zoveel uit denk ik wanneer je de titel verzint "De blikken"?! Ben niet bepaald een genie in titels verzinnen Succes ermee! xxlisanne |
| reactie 2
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
De titel kan veel verschillende functies hebben, wil je dat de titel slechts het thema van het gedicht samenvat, of wil je misschien dat er nog iets toegevoegd wordt door de titel, of wil je dat de titel aandacht trekt zodat mensen het gedicht zullen lezen? |
| reactie 3
|
|
|
wow, zo heb ik er nog niet naar gekeken bartart. meestal gaf ik mijn gedichten namen om ze uit elkaar te kunnen houden. ik denk dat ik en titel als aandachtstrekker wil gebruiken |
| reactie 4
|
|
|
haha, wat is er summer? |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Summer heeft soms gewoon wat aandacht tekort Wel, het is een heel mooi gedichtje, en ik weet dat het misschien een rare titel is, maar 'Wanneer was ons laatste afscheid?' Ik ben niet geweldig in titels ;D ^^ |
| reactie 6
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Mooi gedicht! Ik dacht iets van Je was er niet, maar ook ik ben niet goed in titels bedenken |
| Naar boven | |