Gedichten check: Titel gezocht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
De armen waarin ik me veilig heb gevoeld Zijn veranderd in armen waarvoor ik vrees Armen die me angst aanjagen Ik voel ze in mijn dromen Handen die ik zo fijn vasthouden kon Zijn veranderd is vlijmscherpe messen Handen die krassen hebben achtergelaten overal Ze snijden door mijn dromen en maken nachtmerries Een vader waar ik zoveel van gehouden heb Is veranderd in een monster Een vader die zijn handen niet thuis houden kon Ik voel je overal Hoelang ik ook zal douchen Hoeveel tijd hier ook overheen zou gaan Hoeveel mensen ik ook zal spreken Ik zal je vieze handen op mijn lichaam nooit kunnen vergeten. Ik blijf zitten met vieze handen als tatoeages op mijn lichaam ------------------------------------------------- Ik zit al een tijdje te zoeken naar een titel maar ik kan niet echt iets bedenken.. Zelf zat ik te denken aan Vieze tatoeages Of ik voel overal Alvast bedankt voor het reageren! |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
"Monster dat ik lief had" misschien? Heel mooi |
| reactie 2
|
|
|
Die titel past er beter bij . Dat word hem. Godzijdank is het een fictief gedicht |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je beschrijft het zo echt... Ik kan bijna niet geloven dat het fictie is... |
| reactie 4
|
|
|
Toch is het zo. Heb me gewoon goed verplaatst in een ander, die dit wel meegemaakt heeft |
| Naar boven | |