Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
wowwow, mag ik haar hersenen?! |
| reactie 92
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zal ik haar kidnappen Lol, dan kijk je een videoclip van Shadow Moses, staat er een waarschuwing voor epileptische aanvallen, dat je die kan krijgen van die video O.O En ik kan The Browing vergeten :'( |
| reactie 93
|
|
|
Haha, doe maar! Oww, jammer... Volgende keer beter... |
| reactie 94
|
|
|
*Kuchhhh* Ik kan dus denk ik letterlijk wachten tot ik 16 ben voordat il optredens mag gaan denk ik. 'Het is een donkere zaal naast het kanaal' of wat dan ook. Bah. |
| reactie 95
|
|
|
16, duurt dat nog zo lang dan? |
| reactie 96
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hé leuk. Praatje slaan 7! Nu kan ik nog niet volgen -,- |
| reactie 97
|
|
|
Wat kunnen wij daar dan aan doen, Emma -,- Lisanne, nog drie jaar Maar misschien omdat het een donkere zaal is ofzo en m'n vader vertrouwd het niet, mij tussen allemaal metalheads |
| reactie 98
|
|
|
Je vader geeft om je, misschien overdreven, maar het is gewoon uit liefde! Onthoud dat. Nog 3 jaar?! Had je nooit zo jong geschat op deze manier van communicatie |
| reactie 99
|
|
|
Ik ben gewoon voor op mijn leeftijd, dull En natuurlijk doet hij dat, dat verteld hij me ook iedere dag Ik begrijp het wel, ik zou het ook best raar vinden om mijn dochter als eerste concert naar een metal conert te laten gaan x) |
| reactie 100
|
|
|
Het is net waar je van houd |
| reactie 101
|
|
|
Wel, ja, normaal zou ik naar JIM fest gewest zijn, maar mijn ouders van: "Je bent 12, da's 4 jaar te jong !!" (Ik was toen 12) Maar zo erg vond ik dat niet, ik heb toch niets aan Ellie Golding, ofzo, nah nee. |
| reactie 102
|
|
|
haha |
| reactie 103
|
|
|
Ahahaha, ik nog niks Alleen in oktober ga ik naar een optreden van die koiek Bart Cannaerts |
| reactie 104
|
|
|
Lachen! Haha, voel me niet meer alleen |
| reactie 105
|
|
|
Nope Wel, nu is het dus echt bewezen, mijn hersenen zijn 80% lyrics, daarom ben ik een domme blondine |
| Naar boven | |