Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo hoor ik dat graag |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, waarschijnlijk net geen deel 9 Maar ik ga TV kijken, dus heel erg veel, heel héél erg veel plezier in Israël Nathan |
| reactie 753
|
|
|
Nogmaals dank je wel Esmée En toch ga ik 'gokken'. Als ik terug ben, dan deel 9-pagina 1 (oftewel net geopend), ben weleens benieuwd |
| reactie 754
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oeh hey brother |
| reactie 755
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Deze week te druk gehad om te kunnen posten. Ik slaap nu 3 uur per nacht, ik eet en drink amper en ik blow iedere nacht. On the road to selfdestruction. Ondertussen iedere avond een boek lezen voor mondeling. Jullie nog druk met school? |
| reactie 756
|
|
|
Amai Gelukkig zit ik niet meer op school |
| reactie 757
|
|
|
Zojuist mijn vader moeten beloven nooit een tattoo te nemen, 'dat komt er nooit in'. Wel, gezworen met gekruiste vingers :-/ Ik beslis nu nog nietover mijn toekomst .. dat doen we dan wel. Bart, waarschijnlijk minder druk als jou, maar ja ik heb het druk op school. |
| reactie 758
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat komt er nooit IN, maar wie zei dat het er niet OP mag? |
| reactie 759
|
|
|
Ik twijfel nog een beetje |
| reactie 760
|
|
|
Summer, euhm, ik weet niet. Dat is echt nog te vroeg om te beslissen. Patros, dan mag ik mijn huid niet meer in .. - Wel, dan sta je op, rothumeur, zet je de radio op, begint About A Girl van Nirvana en is je ochtend weer goed |
| reactie 761
|
|
|
I love that song!! - Je ouders zijn toch ook ooit jong geweest? |
| reactie 762
|
|
|
Volgens mij zijn ze oud gerboren -,- Dan zit je muziek te luisteren, krijg je de 'mag ik meeluisteren?' vraag. Tuurlijk, maar het blijft even hard Zo, ruzie met de 'beste vriendin' maar ik ben eindelijk van haar af xD |
| reactie 763
|
|
|
Dat idee heb ik met mijn ouders ook -,- - Hoelang heeft diegene het volgehouden? 20/25 seconden? |
| reactie 764
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heey luitjes, ben er weer |
| reactie 765
|
|
|
Ik moet er nog 9 inhalen -.-" |