Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dat is zo geluk hbben Patros O.O En Mandy, Dora is zo dom .. "Wat vond jij het leukst ?" 'Jou uitlachen'." Jaa dat vond ik ook leuk !" |
| reactie 32
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ja indd xD. Of welke kleur krijtje zullen we kiezen 'zwart'. 'Ja die kleur vind ik ook mooi we kiezen rood' xD |
| reactie 33
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
T is wel zo - Ik miest met m'n nichtje n keer zo'n f@cking Dora-dvd kijken en daaraan meedoen -,- "Wat vond jij het leukst?" "Het einde" "Ja, dat vond ik ook" |
| reactie 34
|
|
|
Jaah xD Of met die domme steelvos wat dan ook, niet stelen, oke dan. No logic Patros, zie het al voor me xD |
| reactie 35
|
|
|
Haha esmee swieber bedoel je ;p XD |
| reactie 36
|
|
|
Moet je bij mij op school komen. Een paar halvezolen zeggen om de minuut sws wel een keer "Zwieber, niet stelen!" -,- - #hatemyclass |
| reactie 37
|
|
|
Ik dan -,- Met mij nachternaam gaat het daarom ook niet beter: Vanav vandaag ben jij Zwieber! *Waarom geen normale achternaam -,-* |
| reactie 38
|
|
|
Em srry, but whahahaha Altijd beter dan: "Dat lied, What the Fox Say, gaat dat over jou?" - Esmée, dat wil je niet voor je zien -,- |
| reactie 39
|
|
|
Patros, dat lied moet ik zowat iedere dag in de bus verdragen, todat (typisch mij) ik de jongen best hard in zijn nek kneep, en ik had verdomme mijn nagels gebruikt :/ Dus ja, hij had een wonde in z'n nek en nu zijn ze gestopt xD Ik heb een azerty bord maar het typte qwerty xD |
| reactie 40
|
|
|
Tsja, vossen kunnen scherpe nagels hebben... - Ik wil echt n keer naar een concert The Browning |
| reactie 41
|
|
|
Ik ga mee En jaha, lach maar ja .. En gevonden, toetsencombitanie gedrukt die azerty qwerty maakt xD |
| reactie 42
|
|
|
14 maart in Rotterdam 21 maart in Brussel |
| reactie 43
|
|
|
Pfft.. Ik verveeeeel meee |
| reactie 44
|
|
|
Echt O.O Lol, dat moet minn tante weten. Maar da's sowieso al uitverkocht ofzo :-/ En dan nog, ik heb van die 'je bent nog geen 16, laat ons overleggen' ouders. |
| reactie 45
|
|
|
Voor Brussel zijn nog kaarten (€14,- per ticket), Rotterdam is al uitverkocht - Zou je wel van je ouders mogen als er iemand bij je is die wel boven de 16 is? |
| Naar boven | |