Gedichten check: Meningen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik heb het gevoel alsof er iets mist, vinden jullie dat ook? ook hoor ik graag of er foutjes of wat dan ook in staat! Alvast bedankt Zoveel jaren zijn voorbij gegaan. Ik was altijd sterk, en probeerde niet te huilen. Nooit het gevoel gehad dat ik een man nodig had. Om mij achter te verschuilen. Maar ik ben helemaal klaargemaakt voor vandaag. Met een lach op mijn gezicht en mijn hoofd opgeheven. Maar geen vader die naast me staat. Om deze bruidegom weg te geven. De emoties zijn altijd teveel geworden. Er is geen hand om vast te houden, geen mensen om me heen. Er is geen schouder om op leunen. Ik loop mijn weg helemaal alleen. |
| reactie 1
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
He, mooi gedicht weer! Ik vind hem goed zoals die is. In de en er laatste zin ben je volgens mij het woordje 'te' vergeten te zetten tussen op en lenen. Of zie ik dat fout? Echt goed geschreven! |
| reactie 2
|
|
|
Nee dat zie je goed! zal het even aanpassen als ik m instuur en een titel heb bedacht . Ideeën daarvoor zijn ook hartstikke welkom |
| reactie 3
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
ik vind het een prachtig gedicht, echt waar. vooral de laatste regels vond ik mooi |
| reactie 4
|
|
|
Ik denk maar dat ik ga voor 'Helemaal alleen' kan niks anders bedenken :l |
| reactie 5
|
|
|
mairevdberg Berichten: 28 |
heel mooi geschreven en als titel misschien: alleen gebleven ofzo |