Gedichten check: Help! Kan niet kiezen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 32 |
Ik wil gedichten voor de wedstrijd op school inleveren, maar meer dan drie mag niet. Nu kan ik de laatste niet kiezen. Welke van de twee zal ik doen: het verleden knuffelde ‘k zag je liggen stapte op je af en sloot je in m’n armen teder, ongelovig het was alsof ik het verleden knuffelde nostalgisch verwrongen herinnering liefkozend streelde ik je glimlachte innig je keek me aan ik voelde je liefde in de gesloten houding zonder memoreren blaam trof de verkeerde er was geen houden aan mijn liefhebben doch niet gezien ons geheime momentje het verdriet prevelde bij ons afscheid een woordeloos gebed voor repetitie van smart Of: Nu vertrouwen opklimt Heb jou toegelaten in gedwongen vertrouwen tegen eenzaam verdriet Zie nog je hand reiken vertrouw me maar fluisterde je zacht Heb me geschikt in onderdanig geloven een angstig gebaar Een hoger niveau ben schoonheid gaan ontdekken voelde liefde ontstaan Nog voel ik de angst nu vertrouwen opklimt naar reële waarheid Alvast bedankt! |
| reactie 1
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
ik vind de bovenste het mooist |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 32 |
Top! Ik dacht ook net dat ik die wilde doen |
| reactie 3
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
He! Ik zou ook voor de bovenste gaan, maar vind de onderste ook erg mooi dus fout kun je niet kiezen! Ik zou doen welke voor jou het beste voelt, meningen verschillen toch altijd! |
| reactie 4
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Helemaal met Je-ns eens! succes met kiezen en de wedstrijd! xxlisanne |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik zou inderdaad ook voor de bovenste gaan Waarom hadden wij geen gedichten wedstrijden op school |
| Naar boven | |