Ideeën en suggesties: Gedichten op datum gerangschikt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 32 |
Het lijkt me overzichtelijk als je de gedichten van anderen op datum kunt vinden net als je eigen gedichten, niet alleen de meest recente. Als je iets van een paar weken/maanden geleden van iemand wilt vinden, is dat lastig met de categorieën. |
| reactie 1
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Als je op het profiel zit van iemand kun je ze toch aan de rechterkant al op volgorde zien?! xxlisanne |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Dat is er al, als je even kijkt in je menu linksbovenin zie je dat er "Gedichten op datum" tussen staat |
| reactie 3
|
|
|
Op iemand anders' profiel zei ik |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Aan de linker kant staat dan toch "Nieuwste gedichten" ? Daar kun je dan de laatste 15 gedichten zien, en desnoods als je ooit denkt nog iets terug te willen lezen kun je het ook altijd nog naar je favoriete gedichten zetten.. |
| reactie 5
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze bedoelt volgens mij dat als je naar bijvoorbeeld diegene zijn overige gedichten gaat, je daar de gedichten op rating ziet staan. En het is overzichtelijker als het op tijd staat |
| reactie 6
|
|
|
Ja. Dat je alle gedichten op recentheid ziet staan, niet alleen de laatste vijftien. |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Alkeen ik denk dat het computersysteem van Besto dat niet aankan |
| reactie 8
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Haha, dat moet wel lukken. Zal er binnenkort eens naar kijken of we dat ergens mooi kunnen verwerken! |
| reactie 9
|
|
|
Top! Dank je |
| Naar boven | |