Gedichten check: weet iemand een titel?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
hoi ik heb dit gedicht geschreven maar kan niet echt een leuke titel bedenken. weten jullie er een? op/ aanmerkingen aan het gedicht mogen ook Vliegen als een vogel door de lucht Het leven bekijken vanuit een ander perspectief Maar daarna even pauzeren met een zucht Want van boven bekeken is de wereld niet zo positief Vliegen over mensen die zo gelukkig lijken Maar het is geen geluk, maar juist verdriet Want zodra ze thuis zijn gaan ze van het geluk afwijken Niet meer kunnen kijken naar wat de wereld hen biedt Als vogel is het daarboven zo makkelijk te zeggen Eigenlijk zou iedereen het eens moeten proberen Nu alleen nog aan de mensen uitleggen Van vogels kun je leren om je geluk te accepteren |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hier 2 tips, hopelijk heb je er wat aan - Het leven in vogelvlucht - De vleugels van het leven |
| reactie 2
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Slecht gedicht moet je erboven zetten |
| reactie 3
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Depri, wil je alsjeblieft stoppen met mensen aldoor te kwetsen? Tamara, ik vind je gedicht leuk! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom moet dat 'slecht gedicht' heten? Is juist hartstikke mooi gedicht. Tamara, niks van aantrekken wat hij zegt hoor |
| reactie 5
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
Ik vind het ook een mooi gedicht |
| reactie 6
|
|
|
Ik voel me pas aangevallen als je met een pistool voor mijn neus staat. |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geloof me, soms heb ik de neiging |
| reactie 8
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Tamara, je gedicht heb je mooi verwoord, zoals jij de wereld ziet vanuit de lucht. Vogelvlucht, was mijn eerste gedachte. Depri, misschien ben jij hard gekwetst in je leven, daar kan niet iedereen wat aan doen. Je afreageren op een gedicht van een ander is erg slap. Sterkte wens ik je toe. |
| reactie 9
|
|
|
zimmy Berichten: 8 |
Vluchtgedrag mooi gedicht niet bang zijn gewoon doen! |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heey Tamara, supermooi gedicht, let niet op Depri, zet er er leuks boven Misschien Vleugels van het optimisme Ik vind het echt heel mooi X Esmée |
| reactie 11
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Mijn aanmerking is dat de overgang "maar het is geen geluk maar juist verdriet" matig is. Daar mag je nog wel wat toelichten, sowieso vind ik een vergelijking tussen geluk en verdriet nooit zo interessant. Wel een mooi gedicht, het einde was erg goed. |
| reactie 12
|
|
|
Ik zeg alleen mijn mening mens. Ik vind niet zo gauw iets mooi. |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Depri, zo grof hoef je je mening niet te uitten. Het kan ook vriendelijk, zoals Bart deed. Tamara, sorry als Depri en ik dit topic ruïneerde. Ik heb je gedicht al bij mijn favorieten gezet x |
| reactie 14
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Heeft er ook eens iemand door dat er mensen op de site zitten? |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Depri, alsjeblieft.. Ik vind het een prachtig gedicht!! xx |