Gedichten check: Zinnen en regels tekst
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Een aantal dingen die ik opgeschreven heb. Het zijn niet echt gedichten, maar gewoon schrijfsels. ----------------------------------------------- Het vertrouwen dat we verloren is naar behoren in ons oog gestoken als een doorn ----------------------------------------------- Mijn gelaat voelt de nagels van jouw haat en verraadt wat ik in mijn hart laat ----------------------------------------------- Zonder woorden doorbreek ik de nietszeggende illusies van de eeuwigheid van verlies ----------------------------------------------- Ik ken mezelf niet zoals de wereld, de straat of jij een beeld van mij vormen, omdat mijn leven niet zo vrij is van onvoorziene stormen ----------------------------------------------- As (long as) meaning re- mains in the dreaming of days that are cloudless far behind, I will toss away countless minds to find which truth will stay ----------------------------------------------- Echte kunst kan niet gevangen of beschreven in gezangen. Slechts een verlangen naar schitteringen en verwijzingen naar zonnen, manen en veel te weinig, nooit genoeg, zijn dingen die ik van haar kan bezingen. ----------------------------------------------- Ik wens het heden niet te dragen. Ik mis niet wat ik nooit had, maar wat ik niet vergat of vergeten zal: dagen als jaren en jaren als dagen. ----------------------------------------------- Ik sla mijn vleugels uit en voer eilanden aan nachtelijke oceanen. Ik kleur de avond rood met troosteloos oude tranen. |
| reactie 1
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Ik kan dus echt niet dichten haha, verhalen ben ik iets beter in |
| reactie 2
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wauw, die schrijfsels zijn echt mooi en diepzinnig. Ze weken menig gevoelens uit me los. Je moet daar iets mee doen vind ik |
| Naar boven | |