Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
In muziek luisteren, hoe kun je daar slecht in zijn ? Ik plaag mijn zusje er ook wel eens mee, om goed luid The Browning te luisteren zonder koptelefoon. Gillen en rennen doet ze ;D |
| reactie 707
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Nathan, ken Sliedrecht wel hoor! paar weken geleden nog geweest! Woon in Barendrecht ken je dat?! |
| reactie 708
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
haha ik lachen. heb honger. nog niet gegeten. |
| reactie 709
|
|
|
Haha, ik ben nou eenmaal beetje vreemd, heb ook niet echt bepaald een mening over muziek genres (behalve over klassiek dan....) |
| reactie 710
|
|
|
bah klassiek. |
| reactie 711
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke |
| reactie 712
|
|
|
Emma, hou je in. Klassiek is niet altijd bah, hoe raar het naast mijn 'aparte' muziekstijl ook klinkt, de vier seizoenen van Vivaldi vind ik het enige niet erge als iemand het opzet. ik haat het, maar het kan ermee door. |
| reactie 713
|
|
|
Emma; daarom ja... (met die namen gaat het boven verwachting best goed) Nathan, leuk welke als ik vragen mag?! |
| reactie 714
|
|
|
ja oke, sommige liedjes zijn mooi en prachtig, maar soms vind ik wat té klassiek. En hallo? Meningen.. Keer jullie maar tegen mij.. |
| reactie 715
|
|
|
Lisanne, dat is goed ;D En heb je geen mening over grunge, hardrock, van die rare 1D muziek, emocore, deathmetal (sorry, mijn stijlen, buiten 1D dan xD) Emma, sorry schat xx ;D |
| reactie 716
|
|
|
OOOO, nou Justin Bieber moet ik echt niets van weten en van 1D ook niet... Dan heb ik nog lieven een klassiek stuk... |
| reactie 717
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik weet niet hoe die school heet, het is wel een hoge school, zo'n school wat je na de middelbare school doet |
| reactie 718
|
|
|
BAH 1D ! Puke* Is niet erg schat xx Ben snel kwetsbaar weet je.. niet altijd :d universiteit? |
| reactie 719
|
|
|
Lisanne, haha, ik haat JB doodhard xD en 1D ook. Liever een CC of een Jake, een Andy ofzo xD |
| reactie 720
|
|
|
Nathan; misschien moet ik mijn dorp dan nog maar wat beter leren kennen... Wist niet dat wij hoge scholen hadden :p |
| Naar boven | |