1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Nummer inzingen

1
datum 02-02-14 15:43
startpost
Joozy
Hoi,
Ik heb 2 liedjes geschreven, in dichtvorm (ze staan op deze site; 'De Trouwdag' en 'Ik ben niet goed genoeg voor jou.') maar ik wil weten hoe ik ze het beste kan inzingen, ik heb geen studio tot beschikking, dus kan ik dat gewoon met een camera doen? Voorderest heb ik er ook geen apparatuur voor...
En wat vinden jullie überhaupt van de gedichten? Ik wil graag jullie mening weten...

xx
Joozy
datum 02-02-14 16:45
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Waar staat de 'Trouwdag'? Ik zie alleen 'Melodie' naast het andere. Maar zijn wel mooie teksten. Ik denk dat je dat gewoon met een camera kan doen, of je moet op google gaan rondkijken voor 'indubprogramma's'.
Zelf bespeel ik wel enkele instrumenten trouwens.
datum 02-02-14 19:11
reactie 2
Joozy
Ik heb iets veranderd aan De Trouwdag dus die komt straks weer op de site. Maar bedankt voor de tips Ik ben mezelf een beetje djembe aan het leren om de zang toch nog een beetje te ondersteunen...
Heel erg bedankt!

Xx
datum 02-02-14 19:19
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Aha
Oke, djembé is erg leuk om te bespelen. Mooie trommel vind ik
datum 02-02-14 23:15
reactie 4
beshnoemara
Als het goed is heb je op je computer Geluidsrecorder staan (even intypen bij programma's en bestanden opzoeken.) Wel is het beter om dat met een microfoontje te doen bv van een headset. Verder kun je dat bewerken met gratis mixpads die je kunt downloaden voor hobbygebruik.

Hopelijk heb je hier wat aan.
datum 03-02-14 15:26
reactie 5
Joozy
Okee dankje♥
Naar boven

1

Reageren op: Nummer inzingen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.