Ideeën en suggesties: Gedichtendag en poëzieweek
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Op 30 januari is het gedichtendag en daarmee begint ook de poëzieweek (tot 05/02). Zou het niet leuk zijn als we in deze week met z'n allen massaal prachtige gedichten zouden schrijven om zo opnieuw iedereen bewust te laten worden van de schoonheid van poëzie? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk, maar hoe zie je dat? Gedichten schrijven en op deze site plaatsen? |
| reactie 2
|
|
|
Ja, ja. Ik wou gewoon even nog eens vragen aan iedereen om deze week EXTRA zoveel gedichten te posten. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Aah! Op mijn school is het ook poëzieweek |
| reactie 4
|
|
|
J-ninee Berichten: 4 |
een super idee. maar kunnen we niet iets groters doen? ikbedoel iedereen op deze site heeft al waardering voor het schrijven van gedichten en verhalen. snap je wat ik bedoel. liefs |
| reactie 5
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
pennenstreek in de poëzieweek kloddertje inkt die het papier verminkt melancholiek of juist mystiek blijvend schrijvend gevoelens delen om zo mijn ziel te helen |
| reactie 6
|
|
|
J-ninee Berichten: 4 |
de woorden zullen vloeien en opniew zullen we schrijven dit wat niet word uitgesproken zal op papier eeuwig blijven |
| reactie 7
|
|
|
username333 Berichten: 1 |
Superleuk idee! ik zit er nog maar net op maar heb al 2 gedichten ingestuurd, 1 staat er al op de site |
| reactie 8
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
vaag zag ik een engel wenkend in de regen een bloemenstengel kwam ik tegen leunend op haar blad streek ik op een wolk neder dompelend in haar mistige bad leek de engel zo teder |
| reactie 9
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Misschien een idee, dat we met zijn alle één grote gedicht schrijven. Iemand start een onderwerp en de rest dicht ermee. Iedereen doet dan max. 25 zinnen(Korter mag uiteraard |
| reactie 10
|
|
|
De hittegolf De warmtegolven stegen op uit de radiator. Vastgeketend als een gladiator. Vogels vliegen erom heen net als een obstakel, de kippenren belaagt vol met gekakel. De dikke groene boom vol met mussen, de kleine kinderen niet te sussen. De glazen licht deur open, in mijn koude schuilkelder gekropen. De rode pannen van het dak geslagen, konden de hitte ook niet verdragen. De weg naar verfrissende vrijheid, was die dag nog niet geplaveid. Anton Rombaut, 25/07/2013, 15:30 |
| Naar boven | |