Huiskamer: Bezinningsmoment
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Hey hey hey! Tijdens de lessen godsdienst komt iedereen aan beurt voor een bezinningsmoment... Het is bijna aan mij maar ik weet niet echt een thema. Het mag gaan over alles en nog wat; liefde, vriendschap, leven,kanker,... het mag een filmpje zijn, gedicht, liedje,... Kan er iemand mij helpen? Geef anders de link van het gedicht , filmpje,... voor een goede bezinningsmoment hier! Alvast bedankt schatjes! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Phoe.. Ik ken niks van bezinnigsmomenten.. Maar ik zou iets doen over liefde |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Nu vind ik dit moeilijk invullen voor jou, wat mij raakte de laatste dagen is het volgende. Marco Borsato heeft op zijn nieuwe cd een nummer met zijn dochter opgenomen en na zijn tia hoorde ik dit op de radio en het raakte me recht in mijn hart. Misschien heb je ergens ook zo'n soort ervaring? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
http://www.eo.nl/beam/inspiratie/item/het-bijzondere-verhaal-van-het-lelijkste-meisje-op-internet/ dit is echt een bijzonder verhaal offf deze is mooi; www.youtube.com/watch?v=uWi5iXnguTU (speciaal voor vrouwen) www.youtube.com/watch?v=aTAn-tk2pDA (voor de mannen |
| reactie 4
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Uhm, volgens mij heb je genoeg gedichten geschreven om uit te kiezen! Suc6 ermee. xxlisanne |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ja , danku wel heb eentje gevonden! (: |
| Naar boven | |