Huiskamer: Hallo
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
De meeste mensen kennen me niet. Ben ook niet zo actief op het forum, maar ik moet toch even mn verhaal kwijt. De laatste weken gaat het totaal niet goed met mij. Had plannen gemaakt om een eind aan mn leven te maken. Afgelopen vrijdag had ik een gesprek met mn ambulante behandelaar van het GGZ. Van haar moest ik wachten tot na het weekend, zodat we er maandag verder over konden gaan. Vandaag is het toch misgegaan. Niet in contact met de groepswerkers van de crisisopvang waar ik zit en alleen maar boos reageren en afdwingen. Dat heeft van half zeven tot half twaalf geduurd. Toen hebben ze de crisisdienst gebeld, ik helemaal over de zeik, ik wil geen crisisdienst meer zien, te vaak gezien en het enige waar ze goed in zijn, is mij naar de gesloten afdeling sturen met een IBS, (gedwongen maatregel) Nou toen kwam de crisisdienst, pff. Heb nu extra medicatie gekregen om te slapen, bovenop mn andere medicatie, maar ik merk er totaal niets van. K word echt helemaal gek. Had ik maar gewoon naar buiten gegaan, dan was ik er niet meer geweest. pff pff pff. Sorry. |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Please keep going with life! You can do so many things if you should fight to stay. See the life like a glass of water. Is it half full, is it half empty, or is it just look like it is half? That glass is your life, and that water is the life you've lived. But there is also the other half which is filled with air. That air is the life that you have in the future, you can live your life in the way you want to live. If you put the water out of the glass you have a glass full of air. You just close your sins and you''ll make a brandnew start. Your life is full of new times that you have to discover. Please don't give up, or I'll go too... |
| reactie 2
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Even paar dingetjes die je je moet afvragen, ik weet dat het lastig is om jezelf de baas te zijn, maar ik weet zeker dat ook jij dat kunt! Zou je de mensen die van je houden echt zoveel pijn willen doen? Zou je de mensen die je niet zullen missen dat plezier willen doen? Ben je niet nieuwsgierig naar wat de toekomst brengt? Als je poging mislukt, wat dan? En als je dan dood bent, wie weet wat je dan te wachten staat? Wat je nu al hebt bereikt, zou je dat als half werk achter willen laten? Waar ben je goed in? Waarvoor zou je dood willen? Wees alsjeblieft eerlijk tegen jezelf tijdens het beantwoorden van deze vragen en bedenk dan of dat het nog steeds zo'n slim plan is om te vertrekken en alles wat je tot nu toe bereikt hebt gewoon uit je handen te laten vallen... En weet dat je altijd bij mij terecht kunt! xxlisanne |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Wat een triestig verhaal!! Ik zit echt met je in. Als je steun zoekt, mag mij altijd een bericht sturen via 1001gedichten.nl/. Ik wil alle tijd nemen om naar jou verhaal te luisteren!! |
| reactie 4
|
|
|
Dankjulliewel voor de reacties. Op dit moment gaat het nog steeds slecht. Ben eigenlijk weggestuurd op de crisisopvang waar ik zit, maar mag blijven totdat ik opgenomen word bij het GGZ. Waarschijnlijk is dat morgen al. Afwachten dus maar, ze wilde me al een IBS geven, maar heb gezegd dat ik wel vrijwillig opgenomen wilde worden. Dus nu afwachten. En Lisanne, ik weet wat ik achterlaat en ik weet wat ik kan gaan missen, maar juist door de dingen in het verleden kan ik het niet meer aan. Door een gesprek met mn ambulante behandelaar zijn alle nare dingen van vroeger weer naar voren gekomen. En dat kan ik gewoon niet handelen. Maargoed Nuja, dat was even een korte update. Liefs Marcella |
| reactie 5
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Snap wel wat je bedoeld, ben jong mijn ouders verloren, heb dit toen waarschijnlijk niet goed verwerkt. Nu is pas geleden een vriendin van mij overleden en dan komt dat ook terug. Ik weet niet hoe heftig jouw verhaal is, maar je moet weten dat ik er altijd voor je ben! Ook al ken ik je niet. Sterkte meid! xxlisanne |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel sterkte Marcella, ik ben er ook voor je, als je een luisterend oor, steun, .., nodig hebt ALS JE HET MOEILIJK HEBT (2012) als je op school gepest wordt, spring niet van een toren als je op je werk gekwetst wordt, loop niet over treinsporen als je het moeilijk hebt spring alsjeblieft niet in een rivier als je het moeilijk hebt kom dan bij Hem als je in nood zit kom dan bij Hem Hij ziet jouw verdriet al zie jij Hem niet Hij is er wel als je in nood zit kom dan bij Hem Hij is jouw Vriend als je het moeilijk hebt kom dan bij Hem en als je echte vrienden hebt kun je op hun bouwen vertrouw ze, vertrouw Hem als je het moeilijk hebt kom dan bij hen kom dan bij Hem |
| reactie 7
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik weet niet of je het nog weet maar je schreef een keer wat je allemaal had meegemaakt op een topic van mij. Dat ging over wat ik had meegemaakt. Toen bleek dat we veel dingen gemeen hadden die we hadden meegemaakt. En ik heb het ook gehad dat ik het niet meer zag zitten, maarja toen kreeg ik een vriendje en ging alles weer goed een aantal maanden geleden had ik hetzelfde gevoel, maar ik ben naar een psychologe gegaan en dat helpt echt!! weet dat ik er voor je ben en dat je altijd bij me terecht kan stuur maar een verzoek op Skype of zoek me op facebook of whatever ik ben er voor je xxxxx |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb je misschien nog nooit op de site gezien, maar we gaan het toch merken als je weg bent. Je doet niet alleen jezelf pijn, maar ook ons. But, don't give up the hope.. Please stay, just like us.. xxxx.. Emma ..xxxx Veel sterkte <3 |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hey Marcella. Ik ken je eigenlijk niet echt, maar dat maakt het juist zoveel erger. Geef de hoop echt niet op, en denk even aan jezelf. Wil je écht je dierbaarste kwijt? Wil je écht stoppen met álles ? Wil je je toekomst ongeleefd laten? Blijf geloven en probeer de duistere bladzijde eens om te draaien? Er is ontzettend veel kans op licht. Op hoop, liefde of geluk. Zelfmoord is geen optie, Marcella. Het heeft weinig tot geen nut. Ook al is je pijn over, de haat begraven, je ziel blijft dan ongelukkig. Leef je leven, en laat je ziel een leven meemaken. Je mag me altijd een pm sturen, je kan me bereiken via Skype als je wilt, je doet maar als je me 'nodig' hebt. Veel liefs, Esmée x |
| reactie 10
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb ook zo vaak aan zelfmoord gedacht, op dit moment nog steeds eigenlijk, maar dat is nooit een oplossing. Ik heb pogingen gedaan, maar telkens mislukte het. En daar ben ik blij mee. Door die mislukkingen, besefte ik pas hoe gelukkig ik kon zijn met de kleine dingen in het leven, want die brengen de grootste herinneringen met zich mee. Maar echt, doe het niet, alsjeblieft? |
| reactie 11
|
|
|
Naja, ik ben er nog steeds, al ben ik nog steeds wanhopig. GGZ laat me weer in de steek. Ze zeggen dat ik het weer op mn heupen heb. Constant dat klote gedoe met hun. Door het stomme stempeltje Borderline, word je overal gecontra indiceerd. Bah bah, terwijl ik ook gediagnosticeerd ben op een depressiestoornis. Maar daar word nooit wat over gezegd. Vrijdag moet ik weg zijn op de crisisopvang. GGZ doet niets, moet alles zelf gaan regelen, heb vanalles geprobeerd. Bij vrienden enz. Dan er ook nog bij dat ik hier dan weer uitgeschreven word, nergens ingeschreven kan worden en dus mn wajong uitkering vervalt + mijn zorgverzekering, want ik heb dan geen vaste woon- of verblijfplaats. De neiging word steeds groter, de neiging word steeds realistischer. Mijn plan ligt klaar, maar ik doe het steeds niet, steeds weer hopen, dat kleine beetje hoop behouden. Ik wacht het allemaal wel af, het schijnt dat ze donderdag en vrijdag overleg hebben bij Pro Persona, want dan is mn ambulant behandelaar er weer, dus ik hoop op het beste. Maar heb er een hard hoofd in. Maar toch, hoop, hoop, hoop! Blijven vasthouden op dat kleine beetje hoop. Ik ga nu echt slapen, heb mn laatste noodmedicatie gekregen, zyprexa en ook mn vaste slaapmedicatie, themazepam, en ik merk het goed, anders val ik zo achter de pc in slaap. Wel bedankt voor het reageren, toch wel fijn die steun. Weer nieuwe mensen leren kennen hier, want de meeste mensen van een paar jaar geleden zijn er niet meer. Maar dat was ook rond 2008/2009. Op mn andere account, waarvan ik toendertijd mn wachtwoord ben kwijtgeraakt. Daarom was ik ook zo bang om een bericht te plaatsen. Raar, maar waar. Maar ook wel weer fijn. Want die jaren waren ook geen fijne jaren voor mij, en vanaf 2009 heb ik 19 maanden in gesloten jeugdzorg doorgebracht, dus was weer opnieuw begonnen. Maar goed, daar gaat het niet over. Fijn dat ik jullie nu ook beter leer kennen, ook al is het op een aparte manier. Liefs Marcella |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey Marcella, Denk aan dit; Doe dit niet voor ons, maar voor jezelf.. Je familie is een wrak, als je heengaat, en niemand wilt dat je weggaat. Alle negatieve dingen in het leven, gaan toch naar een hoopvolle toekomst toeleven. Geloof in jezelf, Marcella.. Bekijk de positieve dingen..; Je hebt hier geweldige vrienden, je familie, je kennissen.. Die willen je niet kwijt.. Alsjeblieft.. Probeer.. xx Emma xx PS: Het was ook leuk om jou te leren kennen, Marcella |
| reactie 13
|
|
|
Nja, ff maar weer wat posten. Het gaat nog steeds niet echt goed. Heb vandaag te horen gekregen dat ik nog 2 weken hier op de crisisopvang mag blijven. Dat is tenminste iets. Met mij gaat het met vallen en opstaan. Ik lach, lach, lach en 's avonds jank ik me de ogen uit mijn kop. Maargoed. |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
http://www.youtube.com/watch?v=AbRQvrBgCJA ik ken - ondanks je verhaal hier- jou en je situatie niet, maar dit liedje sprak mij heel erg aan qua tekst, hoe een liedje perfect kan zeggen hoe je je voelt hoop met name dat je wat aan het refrein hebt goodluck, and go for it! |
| reactie 15
|
|
|
Even een kleine update. Afgelopen maand veel gebeurd, vooral in positieve zin eigenlijk. Ik was weggestuurd op de crisisopvang, na een conflict met een groepswerker. En net of het zo had moeten zijn, kreeg ik twee dagen later te horen dat er een appartementje voor mij beschikbaar was. Dus wezen bezichtigen, paar dagen later sleutel en nu zit ik er in. Midden in de rotzooi haha, druk bezig met verven en toestanden, vooral erg druk dus. Maar het gaat wel weer goed met me, er is een hele hoop spanning van me afgegleden toen ik weg was bij de crisisopvang. Nu dus iets positiefs vanuit mij, inplaats van al die negatieve berichten. Liefs Marcella |
| Naar boven | |