Vragen over de site: Gedicht vd Dag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Seren Berichten: 49 |
Vraagje, hoe kan één van jou gedichten 'Gedicht vd dag' worden? |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De computer meet elke dag welk gedicht de laatste paar dagen het meest is bekeken. Je gedicht kan maar 1 keer in de 3 maanden gedicht van de dag worden |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
En daarnaast gaat het elke maand om een ander dicht genre. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
En waar zie je dan welk genre het is elke maand? Mijn gedichten zijn nog nooit gedicht vd dag geworden :S |
| reactie 4
|
|
|
Ik wel al een paar keer, bijv rond de kerst dagen kiezen ze alleen uit kerst gedichten, rond nieuwjaar komen de nieuwjaars gedichten, etc etc |
| reactie 5
|
|
|
Ah ok! Ik had bij de vorige gedichten van de dag gekeken wat het thema was, en het was Nieuwjaar. Ik heb er net eentje ingezonden, maar het is nog niet goedgekeurd. Hopelijk is het vandaag 'gedicht vd dag'.. |
| reactie 6
|
|
|
Haha wie weet |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
*Dat is niet moeilijk voor Emma -.- Haar gedichten worden abnormaal veel bekeken xD* Zoals ze dus al zeiden Seren, het is geluk en geduld. Heb het ook maar één keer gehad. Veel succes |
| reactie 8
|
|
|
1 gedicht is veel bekeken -,- Ik heb het geen enkele keer gehad |
| reactie 9
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Het genre staat hier overigens los van. Is puur toevallig omdat er in die periode meer van dat genre bekeken worden, dus met sinterklaas is het sinterklaas en met kerst is het kerst. Logisch niet? |
| reactie 10
|
|
|
ja maar soms heb je ook het ene liefdes gedicht naar het andere? en dan weer allemaal vriendschapsgedichten? |
| reactie 11
|
|
|
Dus als iemand bijvoorbeeld levensgedichten heeft, kan de andere bijvoorbeeld liefdesgedichten hebben? Dus het genre maakt niet uit? |
| reactie 12
|
|
|
Blijkbaar niet Emma, maar het viel me altijd op dat het een lange tijd dezelfde genres gedichten achter elkaar waren :/ |
| reactie 13
|
|
|
Ooh. Dus het is altijd hetzelfde genre. ik snap het |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee Emma -,- hangt van de periode af dat genres bekeken worden. Bij Kerst zullen dus waarschijnlijk Kerstgedichten gedicht vr dag worden, terwijl het evengoed een liefdesgedicht kan zijn ;3 |
| reactie 15
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ik snap het... dat van mij is nooit gedicht van de dag geweest... |
| Naar boven | |