1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Wie ben ik?

1
datum 01-01-14 19:22
startpost
Seren
Hi, ik ben Seren en ik ben momenteel 14 jaar.
Dichten is één van mijn hobbies en ik ben ermee begonnen in groep 6.
We hadden een gedichtenwedstrijd en ik was de winnaar van de klas waardoor ik in de finale mijn gedicht mocht voordragen. Ergens begon ik het dichten wel leuk te vinden en wou mij er verder in verdiepen. Echter ging dat niet goed en ik heb 2 jaar niks geschreven. In de eerste trok het dichten weer mijn aandacht en heb ik alles rustig opgebouwd.

Momenteel probeer ik te dichten over actuele dingen o.a oorlog,kanker e.d Ook dicht ik op onderwerpen die ik zelf heb meegemaakt. Ik vraag vaak naar jullie mening (sollyyy) omdat ik nogal onzekerben over de dingen die ik doe.

Verder hou ik nog (heel erg veel) van voetballen en zwemmen. Voetballen doe ik al 7 jaar maar ik voetbal niet bij een club. Met zwemmen ben ik sinds een tijdje weer begonnen. Ik ben nu bezig voor mijn zwemvaardigheid 3 ;p

Verder hou ik ook nog van fotograferen en dan voornamelijk de natuur en de lucht(bijv. horizon, roze lucht etc.)
Vragen zijn altijd welkom
datum 01-01-14 19:59
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Welkom. Ik ga eens je gedichten kijken
datum 01-01-14 21:28
reactie 2
Seren
Veel plezier Nathan
datum 01-01-14 22:10
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Hallo Seren, welkom bij ons ik vind je gedichten heel mooi. Maar fotograferen? :3 leuk xD veel plezier verder

X Esmée
datum 02-01-14 09:33
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Welkom Seren. Welcome in the club Ik hoop dat we veel mooie gedichten van je kunnen lezen! Veel dichtplezier.

Emma xx
datum 02-01-14 19:21
reactie 5
Valab
welkom!!!!! okay dat is dan gezegd...
datum 03-01-14 10:21
reactie 6
Hardboy
Welkom!
Naar boven

1

Reageren op: Wie ben ik?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.