Stel je voor: Wie ben ik?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Seren Berichten: 49 |
Hi, ik ben Seren en ik ben momenteel 14 jaar. Dichten is één van mijn hobbies en ik ben ermee begonnen in groep 6. We hadden een gedichtenwedstrijd en ik was de winnaar van de klas waardoor ik in de finale mijn gedicht mocht voordragen. Ergens begon ik het dichten wel leuk te vinden en wou mij er verder in verdiepen. Echter ging dat niet goed en ik heb 2 jaar niks geschreven. In de eerste trok het dichten weer mijn aandacht en heb ik alles rustig opgebouwd. Momenteel probeer ik te dichten over actuele dingen o.a oorlog,kanker e.d Ook dicht ik op onderwerpen die ik zelf heb meegemaakt. Ik vraag vaak naar jullie mening (sollyyy) omdat ik nogal onzekerben over de dingen die ik doe. Verder hou ik nog (heel erg veel) van voetballen en zwemmen. Voetballen doe ik al 7 jaar maar ik voetbal niet bij een club. Met zwemmen ben ik sinds een tijdje weer begonnen. Ik ben nu bezig voor mijn zwemvaardigheid 3 ;p Verder hou ik ook nog van fotograferen en dan voornamelijk de natuur en de lucht(bijv. horizon, roze lucht etc.) Vragen zijn altijd welkom |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom. Ik ga eens je gedichten kijken |
| reactie 2
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Veel plezier Nathan |