Huiskamer: Nieuwjaar!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1.657 |
Ik wens iedereen, ook iedereen op deze site, Jong of oud, klein of groot, krenterig of lief.. Een super, super, super gelukkig nieuwjaar! Veel plezier en geluk in 2014, en geen ongeluk. Veel plezier vanavond (en vannacht) bij het vieren van het nieuwe jaar. Veel groetjes en kussies, Van Emma xxxxxxx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Emma, jij ook de beste wensen voor 2014 en maak er een fijne avond van |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dankje Nathan. Ik hoop dat je nog veel op je fietsje kunt fietsen in 2014 aan de zee in de lekker (vieze) zeelucht |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Vieze? Dank je wel, en dat jij maar veel mag schrijven en dat je mag slagen voor de zomer-examens |
| reactie 4
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
Jij ook een super gelukkig 2014 Emma |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leuk 2014 en vergeet alle voornemens enzo xD dikke leugens die je jezelf verplicht xD x |
| reactie 6
|
|
|
Dankje Nathan, Robbin en Esmée En ja nathan, Soms ruikt die zeelucht reppig. En Nathan, nog niet beginnen over examens -,- |
| reactie 7
|
|
|
lutwine Berichten: 33 |
ik wens iedereen een mooi jaar 2014, dat mag tellen voor tien, heel veel dichtinspiratie, en vooral veel liefde van de mensen rondom je, en ik hoop nog vele mensen te leren kennen via 1001gedichten.nl! zeegroetjes van lutwine de cocker |
| reactie 8
|
|
|
dankje lutwine. Jij ook! |
| reactie 9
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
inmiddels al dag twee van het nieuwe jaar, allen wens ik veel dichtplezier en dat we alle ups en downs weer overleven. |
| reactie 10
|
|
|
Dankje Marill. Jij ook! En dat God over je mag waken! |
| Naar boven | |