Huiskamer: mededeling
|
startpost
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hey mensen, Ik wil even zeggen dat ik hier minder online ben en ook niet vaak/niet online zal komen. Het gaat slecht met me en heb geen behoefte om te dichten. Ik kan me gewoon niet meer uitten in gedichten. Misschien pleeg ik wel zelfmoord, ik ben het in ieder geval van plan. Bij deze wil ik zeggen dat ik van jullie hou, en jullie bedanken wil voor alles! goeie jaarwisseling en een voorspoedig nieuwjaar! xxxJorinda |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Jorinda, nu verwijs ik je naar je eigen gedicht, leef je leven..........lees het nog eens vanuit je hart. ieder mens is uniek in ieder mens zit muziek luister naar je ritme Liefs, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
WOW... Die had ik niet verwacht... Je laat het hoor! Heb zelf ook die nijgingen gehad, ga aub professionele hulp zoeken voordat je daar nog een keer over nadenkt! Weet dat er mensen zullen zijn die je dan gaan missen... xxlisanne |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey mop, je weet dat dat de oplossing niet is. Je zit nu gewoon even in zo'n downie periode waar alles donker lijkt en dat er geen andere uitweg is dan de wereld te verlaten.. Je moet gewoon nog even doorvechten! Je komt er wel weer doorheen, en desnoods kun je ook nog hulp erbij gaan vragen, therapie ofzo x |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hoi Jorinda, ik had even hartstilstand toen ik dit las .. Ik wil je zeggen dat je bijzonder bent zoals je bent, en dat ik van je hou .. Ja, blijf doorvechten, alsjeblieft? Ik kan je natuurlijk niets dwingen, maar ik hoop met mijn heel hart dat je van beslissing veranderd. Jorinda, doe geen domme dingen alsjeblieft? xx Esmée |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, ben er toch ook wel van geschrokken. Maar echt waar, er komt een tijd dat weer alles goed gaat enz. Maar hou alsjeblieft vol, dat hoef je niet voor ons te doen maar doe dat vooral voor jezelf. Het leven gaat niet altijd over rozen maar.. het leven hoeft ook niet altijd vol tegenslag te zitten.. Sterkte Jorinda |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jorinda.. Je weet dat dit niet echt help als je dat doet.. Maar het is je eigen keus.. Maar denk altijd aan dit; We blijven van je houden, om welke omstandigheden dan ook.. Maar geef je leven én jezelf nog een kans.. Doe het niet voor ons.. Maar doe het voor jezelf.. Ik hoop dat je blijft, want.. Ja, 1001 gedichten, is niks zonder jou. Samen zijn we 1 groep. En als er 1 iemand uit is, gaan we allemaal. En niemand wil die band verbreken.. Veel sterkte Jorinda. xxEmma |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Alsjeblieft Jorinda, blijf bij ons? Zonder jou en je prachtige gedichten kan de site net zo goed verdwijnen. We weten allebei dat zelfmoord geen oplossing is. Als je het probeert en het mislukt, wat wil je dan doen? En als je het doet heb je spijt dat je het gaat doen. Bij mij mislukte het telkens, maar ik had bij de laatste paar seconde, toen ik niet meer terug kon, spijt dat ik het zover heb laten komen. Alsjeblieft Jorinda, hou alsjeblieft vol? We kunnen en willen je echt niet missen |
| reactie 8
|
|
|
Patros heeft gelijk. Zelfmoord is geen optie. Maar.. Als je je leven zo haat, snap ik het dat je het even wilt opgeven.. Maar daarom is zelfmoord nog geen optie. Ik hoop dat je het niet opgeeft en dat je het voor jezelf doet. xxEmma. Veel geluk in 2014. De beste wensen.. |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het zit misschien even tegen, maar het is nooit voor altijd. Het wordt echt snel beter in je leven. Neem wat tijd, zoek een hobby, zoek proffesionele hulp om je weer op het goede pad kan brengen. We willen je echt niet missen |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Deze tekst heb ik al een tijdje op mijn computer zitten: of het je veel helpt weet ik niet, ik hoop het wel. En je mag doen met het tekstje wat je wilt maar bewaar het in je hoofd en... Bewaar het in je hart.. Ik hoop dat je hier steun uit vindt en hopelijk ga je niet weg, we kunnen jou niet missen DE WEG KWIJT je zit achter je computer heel diep in gedachten waar denk je aan zo diep in de nacht zie je het leven niet meer zitten je huilt zijn ze echt alleen maar op je te vitten? laat je niet doen laat je niet krenken wees jezelf je bent ten einden raad je bent de weg kwijt je wilt hier weg naar dat land, daar ben je vrij je wilt niet meer leven ik zeg; pak Zijn hand, bidt tot Hem bidt, vertrouw geloof, weet; Hij is er |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Je bent er ALTIJD voor mij geweest, hebt me geholpen en ik vertrouw je zoals ik bijna niemand doe. En ik wil ook even zeggen, hoe iedereen ook denkt, zelfmoord is niet altijd de oplossing. Zoals iedereen zegt, zoek je beter hulp denk ik. Volg je hart, maar neem geen overhaaste beslissingen, Jorinda. Je voelt je heel down, snap ik volledig, maar wacht even, vecht nog even .. Na regen komt zonneschijn, weetjewel .. Als je volhoudt, durf ik eerlijk te bekennen dat ik denk dat er licht je komt helpen. Al geloof ik niet, ik geloof wel dat er iemand is die je beschermd, en onthoud dat we van je houden, als 'zus', 'tante' of wat dan ook. Je hoort tot deze familie, zweer ik, en deze familie verschilt niet van 'echte' families ! We zijn dan wel geen 'biologische' familie, maar hebben dezelfde voorouders, niet? Ik wil nog één ding zeggen: ik hou vriendschappelijk enorm van je, dus pleeg geen zelfmoord, alsjeblieft ? Weet je de belofte nog, die 'iedereen' in een overhaast moment heeft 'gezworen': We volgen je. En al is het onlogisch enzo, en alle shit wordt je te veel, dat snap ik he-le-maal, maar denk er alsjeblieft aan: je bent familie, je bent speciaal, en we houden van je ! Blijf bij ons, alsjeblieft. Je mag altijd nog berichten sturen, alsjewilt, Jorinda. Hou van je xx Esmée |
| reactie 12
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
He meisie, ik kan je wel zeggen dat wij je gaan missen maar dat doet iedereen al dus nouja, dan val ik zo in herhaling. Maar iets anders weet ik niet echt te zeggen. Ik word zo verdrietig, alleen al van het woord zelfmoord dat ik dan niet meer goed weet wat ik moet zeggen. Dus sorry, voor als deze reactie niet zo boeiend is, maar weet dat ik om je geef. En dat er veel mensen op deze site om je geven. Onthoud voor altijd in je hart, dat mensen om je geven en dat je trots op jezelf kan zijn, wat je ook niet of wel hebt gedaan. Gewoon omdat ieder mens bijzonder is, vooral jij ! |
| reactie 13
|
|
|
Kom op, Jorinda. Niet opgeven. Je bent er altijd voor ons geweest. Je had altijd wel iets klaar om ons op te beuren. Dat gaan we missen, dat extra duwtje in onze rug. Daar kunnen we niet zonder! We love you all, and you know that.. <3 xx Emma.. |
| reactie 14
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Allereerst, bedankt voor jullie reactie's. Mensen zijn ongerust dat ik al ben heengegaan, maar dat is niet zo. Als ik ga, zal ik eerst nog een afscheidsbrief hier posten. Weet dat ik van jullie hou. <3 Maar echt, het leven is te zwaar om te leven... Ik kan gewoon niet meer.... Ik weet het, dat het een domme beslissing is, maar toch... Bedankt voor jullie steun, priveberichtje's enzo. Ik waardeer dit zeer, maar toch ben ik niet in staat ze allemaal te beantwoorden. Ik zal m'n best doen... Maar onthoud, mij leven is vanaf dit moment, niet lang meer... xxx- Jorinda |
| reactie 15
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Jorinda, gelukkig nieuwjaar gelukkig ben je nog hier gelukkig............ geluk ligt soms op een plek waar je het niet verwacht zoek en ontdek hoe heerlijk zacht de wind over je huid strijkt die ene ster aan de hemel prijkt speciaal voor jou omdat ieder hier van je houdt |
| Naar boven | |