Huiskamer: Hopeloze Liefde..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1.657 |
Hoe vinden jullie dit gedicht? Ik heb het al op de site staan. Geef jullie mening! Hopeloze Liefde.. Hopeloos ben ik opzoek naar 'iemand', Iemand die me wilt beschermen, In ziektes en gezondheid. Ooit zal ik wel 'iemand' vinden, Ook al is het een hond, of een of ander dier, Maar echt iemand 'speciaal' zal ik nooit tegenkomen. Maar de eerste schooldag.. Zat er iemand 'speciaal' in m'n klas, Maar toch, maak ik er nooit kans mee. Ik wou het geheimhouden, Maar één of andere sukkel, Had het doorvertelt. Ik weet niet 'precies' wie het was, Ik heb al zo'n vermoeden.. Maar eigenlijk..; Ben ik hen dankbaar! Zelf had ik het nooit gedurfd, Jammer dat hij er 'zó' moest achter komen.. Maar, ooit op een dag, Zal ik de kans krijgen, De kans van mijn leven, Waar ik al zó lang op wacht... Nog nooit heb ik iemand gehad, Nou ja, Het is eraan te zien om welke reden, Dik, lelijk, vermoeid, Alle redenen waarom ik niemand vindt. Maar misschien is 'hij' toch de ware, Ik zal er ooit achterkomen, God zal me het laten weten, De toekomst wacht op me, En ik wacht nog steeds, Op een antwoord.. ©Emma, 2013 |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, ik heb het al gezien, mooie tekst En ik blijf gewoon zeggen: positief blijven |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik weet het wel; Het gaat nooit gebeuren -,- Bedankt Nathan voor je positieve commentaar!! xx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zeg nooit nooit he Graag gedaan |
| reactie 4
|
|
|
Dat is waar Nathan! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mooi gedicht, en Ema, je weet dat het onverwachts kan komen, zoals bij m'n beste vriend T you know |
| reactie 6
|
|
|
|
| reactie 7
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Je bent 12 (als je profiel klopt).... dan zijn jongens er nog niet aan toe |
| reactie 8
|
|
|
Je hebt wel gelijk, maar ik voel me een beetje ontmoedigt..; Iedereen van m'n vorige klas (behalve ik en nog iemand) heeft in z'n leven minstens 1 lief gehad.. En ik nog nooit -,- het is niet echt nodig, maar het geeft toch wel een leuker gevoel zo iemand naast je zij.. xxx |
| reactie 9
|
|
|
ik had tot mijn 14e ook nog nooit een vriendje gehad dus ik weet hoe je je voelt. Trouwens, als je verkering zou hebben met iemand van 12, zou dat niet echt serieus zijn weet je wel.. dan geef je elkaar een knuffel en hooguit een kusje ofzo en dat was t.. jongens lopen achter op meisjes, daarom heb ik een vriend van 19 |
| reactie 10
|
|
|
Bedankt suusie Maar ik wacht op de toekomst, en die tijd komt nog wel, Ik moet gewoon geduld hebben |
| reactie 11
|
|
|
eigenlijk hoe later je een vriendje krijgt, hoe meer bijzonder het voor je is. Als je op de basisschool al meteen een vriendje krijgt, is het minder leuk dan dat je bijv (net als mijn broer) 20 jaar moet wachten op liefde en je krijgt t dan opeens. Dan voelt het natuurlijk wel extra goed |
| reactie 12
|
|
|
Bedankt suusie voor alles! |
| Naar boven | |