Huiskamer: De beste wensen, 2014
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
De kerstvakantie komt er aan, Dus alle leden, mijn gebaar. Een prettig kerstfeest, En alvast een gelukkig nieuwjaar! |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij ook alvast de beste wensen Jolien |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bedankt Jolien! Jij ook trouwens |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
De kerstvakantie is hier in B alvast half begonnen Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Fijne feesten Jolien |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Via deze weg wil ik ook mijn beste wensen voor een geweldig 2014 verspreiden. Dat we allemaal nog veel plezier kunnen beleven aan de dichtkunst!!! |
| reactie 6
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ik stuur jullie allen een Engel omdat ik geen kaarten stuur dit jaar omdat ik zo geld bespaar omdat ik dat geld dan doneer omdat ik van Serious request leer omdat kinderen in Burundi zonder schoon drinkwater leven omdat het Rode Kruis ze dan een waterput kunnen geven daarom stuur ik jullie allen een Engel |
| reactie 7
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Heel mooi marill en een prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar |
| reactie 8
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
dankje, Jolien ! iedereen hier de beste wensen en een fijn nieuw jaar gewenst |
| reactie 9
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Kerst kaartjes sturen, naar alle leden is zo'n gedoe. Dat scheelt me ook weer heel wat doekoe. ik wens jullie allemaal zeer fijne kerst dagen. En een gezond en fijn nieuw jaar Waar we ons eens moeten gedragen. Allemaal weer een schone lei beginnen. En natuurlijk mooie momenten hebben met familie, vrienden en vriendinnen. De beste wensen allemaal! gr gr |
| reactie 10
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ik wens jullie ook fijne kerstdagen En een gelukkig nieuwjaar Met nog veel vragen En antwoorden daar |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
(dankje) Cadeaus zijn niet belangrijk, Niet om de prijs ervan, Maar de gezelligheid, Mensen beseffen dat niet, Maar ik, ik wel, Samen, kunnen we een gezellige kerst maken, Als we allen samenwerken, Dan lukt het uiteindelijk wel, Hard werken, beloont ieder die het uitvoert, Merry Christmas, And a happy new year |
| reactie 12
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig 2014! xx |
| Naar boven | |