Gedichten check: Laat maar ...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
Laat maar… Je zegt : ik sta altijd voor je klaar Maar als ik je bel doe je raar Je kan niet bellen want je ouders slapen Nou en, gaan zij mijn tranen rapen ? Wat boeit het nou Ik wil gewoon jou Ik wil dat je luistert naar mij ! Misschien voel ik me daarna opgelucht en blij Maar je nam niet op De paniek kwam zonder stop Ik moest het pakken Ik zocht in alle laden en zakken Daar vond ik mijn mesje al Ik ben stom en mal Ik weet het wel … De snee zet ik vlug en snel Het is niet de eerste keer, ik weet hoe het moet Het bloed doet me goed Het verdriet stroomt weg uit mij Ik voel me opgelucht en blij Laat maar, Ik heb je al niet meer nodig hoor Daar heb ik mijn mesje al voor Mening ? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
wow vet mooi over snijden! doe je het echt?? Ik heb een vriendin die dat eerst deed en dat deed me erg pijn om te zien dat ze zichzelf pijn deed.. ze is wel gestopt maar het gaat nog steeds niet goed met haar.. xx-lindah-xx |
| reactie 2
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
wat erg voor je dat je vriendin dat doet. om eerlijk te zijn doe ik het ook soms als ik echt heel verdrietig ben... ik heb het gedicht gemaakt toen mijn oom was overleden door een auto-ongeluk. mijn vriendje vroeg of ik er over wilde praten, en het gedicht verteld hoe het gegaan is. xxx A p.s het gedicht is afgekeurd |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
moooi gedicht wel droevige inhoud eigenlijk.. en jammer dat het is afgekeurd. |
| Naar boven | |