Huiskamer: Bezoekers.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik zal mijn laatste paar dagen even neerzetten: 24/11 : 1343 bezoekers. 25/11 : 1564 bezoekers. 26/11 : 1655 bezoekers. Vandaag ( maar de dag is nog niet om) : 1625.. Ik vind dit nogal al hoog, vernemen jullie ook zoiets de laatste paar dagen? en elke dag krijg ik er meer... |
| reactie 1
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hey, waar kun je dat zien? Dat is inderdaad hoog |
| reactie 2
|
|
|
Ledenmenu > Mijn statistieken dan krijg je bovenin een grafiek te zien, met stipjes, en daar staan de aantallen van de dag |
| reactie 3
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ohw, dankje... Ik durf het niet eens te zeggen als ik die van jouw zie ^^ |
| reactie 4
|
|
|
Je mag het best zeggen hoor, ik ben naar mijn gevoel ook klein begonnen, toen waren die statistieken er nog niet |
| reactie 5
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Lucas dat klopt, gisteren zat ik ook op 1375 en de dagen ervoor meer dan anders. Normaal heb ik tussen de 500 en 600 bezoekers. Geen idee waar dat aan ligt. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooie aantallen allemaal En Lucas, dat zijn gewoon je fans. Dus zie je wel dat je goed bent |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Of het ligt aan de Sinterklaas gedichten van Lucas |
| reactie 8
|
|
|
Nou dan heb ik ineens in een paardagen zo'n 1200 fans meer? Lijkt me een beetje sterk... en sinterklaas gedichten heb ik er maar 1 van en die staat maar op de 8000 |
| reactie 9
|
|
|
.___. What's your secret?? |
| reactie 10
|
|
|
met wat? ._. |
| reactie 11
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik denk dat er gewoon vele nieuwe leden binnengekomen zijn, En jouw gedichten samen met die van de andere die dit meemaken(onder andere ik ook) hoog aangeschreven staan, waardoor ze als een van de eerste uit de zoekmachine komen?? (noem ook maar iets hoor) |
| reactie 12
|
|
|
ben vandaag van de 1655 naar de 2372 gestegen D: |
| reactie 13
|
|
|
Met zo goed dichten |
| reactie 14
|
|
|
nee nee echt niet.. |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oh gosh, dacht ik al dat ik veel beozkers had xD ik heb de laatse dagen tussen de 800-1000 bezoekers gehad. En sins vorige week is me beste gedicht van 2000 keer bekeken naar 4000 gegaan |
| Naar boven | |