Gedichten check: Mama.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Een gedichtje die uitgaat naar de beste mama ter wereld. Je hebt altijd veel voor me weten te betekenen. Jij was er altijd voor me. Op jou kon ik altijd rekenen. Je bent een van de sterkste vrouwen die ik ken. Een vrouw waar ik veilig bij ben. Jij tovert die lach continu weer op mijn gezicht. Jij bent de vrouw die mijn pijn keer op keer verlicht. Je hebt me groot gebracht en sterk gemaakt. Samen slaan we ons er wel door, vooral na wat we hebben mee gemaakt. Je zal altijd voort leven in me. Mama ik houd van je. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Erg mooi. Zie je nou wel dat je ook goed bent |
| reactie 2
|
|
|
gewoon ssht XD |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mooi hoor Lucas, je moeder zou er vast blij mee zijn als ze dit zou lezen. |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt! Dat mag ik hopen ^^ |
| reactie 5
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gewoon prachtig Lucas, heeft je moeder het al gelezen? |
| reactie 6
|
|
|
nee, tis pas net geschreven, en ik zie haar zaterdag pas.. dan is ze jarig |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Dan kun je dit gedicht toch mooi bewerken en het haar ingelijst geven? Bij mijn moeder heb ik dat gedaan toen ze zeventig werd, ze vond het prachtig. Het gaat namelijk niet om een groot cadeau, maar om iets te geven wat recht uit je hart komt, zoals jouw gedicht. |
| reactie 8
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waarom brn ik jaloers op hoe mooi jij dicht? |
| reactie 9
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Patros toch. Wees niet jaloers op Lucas. Jij hebt helemaal geen reden jaloers te zijn. Iedere dichter is uniek. Jou gedichten schrijf jij op jou manier. Hij op de zijne. En ik vindt jullie allerbei goed schrijven. Dus wees niet meer jaloers Patros, wees juist trots op jou eigen kunsten. En Lucas, zo Marill al zegt. Een cadeau hoeft niet duur of groot te zijn. De manier waarop je de boodschap brengt heeft veel meer! Ze zal blij zijn met zo'n gedicht. En stiekem denk ik zelfs dat ze er blijer mee is dan een cadeautje uit de winkel! Jolien |
| reactie 10
|
|
|
Ik ga het haar niet als cadeau geven, daarvoor heb ik genoeg tijd gestoken in het gedicht.. maar het gaat de laatste tijd wat slechter met dr, dus ik dacht ik wil even laten weten wat ze voor me betekend en dat we er samen wel doorheen komen |
| reactie 11
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
het is heel mooi mijn moeder zou er dolgelukkig mee zijn ook al toont ze dat nooit. het is een mega idee om het mee te geven als cadeautje. zo als ik al zij super mega formidabel mooi |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zoals altijd weer heel mooi Lucasschat |
| reactie 13
|
|
|
Haha bedankt sweeties |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Of je kan een cadeau kopen, kun je dat thuis evt. inpakken met het gedicht erbij? Of je laat dat ter plekke doen, dat is geen probleem denk ik. Is dat een idee? |
| reactie 15
|
|
|
haha nee weet al hoe ik het ga hebben, gewoon cadeautje met kaartje erbij, en dan zet ik het gedicht gewoon in het kaartje neer |
| Naar boven | |