Huiskamer: Niet beledigend bedoelt
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Valab Berichten: 210 |
echt hé dat vind ik dus ook |
| reactie 17
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
omg ik haat het als meiden een hele laag make up op hebben. Dat ziet er zo nep uit. Ik heb het wel eens geprobeerd maar het staat me niet haha ik lijk dan echt op een zombie ofzo. Of op een clown. Het enige wat mij een beetje staat is eye-liner en dat doe ik alleen met een feestje ofzo. Wat is het nut ervan als je een hele laag make up op doet?? Hetzelfde idee heb ik bij jongens met gel. Mijn vriend gebruikt het niet, omdat wij allebei vinden dat plat veel leuker staat. En daarbij vind ik leuk als ik een beetje aan zijn haar kan zitten. Bij sommige jongens is gel misschien beter, maar dan geen hele pot haha En leuk gedichtje trouwens! |
| reactie 18
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Make-up, haar producten, allemaal niet erg.. Maar niet TE veel.. |
| reactie 19
|
|
|
lucas nu heb je wel gelijk maar toch make-up dient voor niets behalve jezelf verstoppen achter een masker van schoonheidsproducten |
| reactie 20
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Whahahaha oke die is echt goed! |
| reactie 21
|
|
|
dankje |
| reactie 22
|
|
|
Nouja voor een feestje kan het wel leuk zijn.. Maar verder is het idd nergens goed voor |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, ik had ooit enkel mascara op bij een familie feest, waarmee ik de volgende ochtend met een zwarte streep op me wang op school kwam, was vergeten het af te doen -,- |
| reactie 24
|
|
|
Dan moet je gwn met zeep wegvegen :p |
| reactie 25
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
ben het daar niet mee eens, ik vind dat makeup juist iets is om iemand mooier te maken. maar als je dan dikke foundation laag opdoet en daar nog laag poeder over heen doet heb ik ook zoiets van tis geen facking kleurboek. |
| reactie 26
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kiss heeft swek ;P En 1D haat ik, En JB ook .. Ik vind maar een liedje leuk van 1D; Story of my life .. <3 |
| reactie 27
|
|
|
lelie1411 Berichten: 1 |
Make-up kan je lelijk maken maar make-up kan ook de accent leggen op bijv. Je ogen (als je dat mooi aan jezelf vindt), waardoor mensen sneller naar je ogen kijken. Ik vind een overdosis aan make-up ook lelijk. Ik ben het eens met Lucas Grappig gedichtje |
| reactie 28
|
|
|
bon make-up = niet te veel is mooi, te veel is precies een kleurboek toch? |
| Naar boven | |