Huiskamer: Help!! gedicht voor schoonvader
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Miss-miran Berichten: 1 |
Hallo allemaal Ik heb echt jullie hulp nodig! Ik heb sinds een maand 'verkering' Heeeel erg leuk natuurlijk maar zij hebben de traditie om naast een kadotje ook een gedicht te schrijven en dan zo sarcastisch mogelijk. En dat is iets waar ik echt heel slecht in ben, dat gedichten schrijven dan hè. Ik heb mijn schoonvader getrokken. Ik ben vanavond 1,5 uur bezig geweest en ik heb 2 zinnen. Dat zijn deze: Alle sinterklaasgedichten Zijn zo ontzettend positief Maar omdat je tradities zo belangrijk vind Zal ik me best doen om alles te zijn behalve lief Dus alsjullieblieft willen jullie me helpen! En dan zo sarcastisch mogelijk. Dit zijn elke dingetjes over hem: Hij is 74, zingt in een koor, is heel gek op zijn kinderen, haat knoflook, gek op fruit en varkensvlees. Enkele uitspraken van hem: We zijn een dagje naar Amsterdam geweest, hij wilde over de wallen maar waren we vergeten. Dus zei hij ja balen niet naar de wallen geweest, zei zijn zoon ja hallo je bent net gedotterd anders zou je zo weer last je hart krijgen. Toen zei mijn schoonvader nou ik dacht net dat ik daar iemand kom dotteren (haha beetje erg, maar van die dpele humor vinden ze erg leuk) Nog 1: ik ben zo gek op varkensvlees dat als ik buiten loop en ik zie een varken lopen dan kan ik die wel kussen. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!! Ik koop allerlei roze kadotjes voor hem, omdat ik helemaal gek ben van roze en hij zoooooo vaak zegt dat hij roze haat Heeeeeel erg bedankt alvast!! Liefs Miranda |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
"Ik heb mijn schoonvader getrokken." IEUW! Sorry dat moest even gezegd worden XD |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat heeft hij op zijn verlanglijstje staan? |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lucas, nu je t zegt is t nogal 'vreemd' hehe |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ja he patros D: |
| reactie 5
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
een paar zinnetjes: kus je graag een varken? nou ga je gang dan zijn wij even verlost van jouw valse gezang ik snap echt niet wat je in Amsterdam deed er is daar geen ziekenhuis dat "De Wallen" heet |
| reactie 6
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
dat van beshnoemara vind ik goed |
| reactie 7
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Bedankt Valab, jouw gedicht over jongens en meisjes (topic niet beledigend bedoeld) vond ik ook errrug leuk |
| Naar boven | |