Gedichten check: gedicht over kanker
|
startpost
|
|
|---|---|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
heey ik heb dit gedicht geschreven en wil weten of jullie nog tips hebben en misschien een betere titel weten: Kanker dat kleine woordje maakt zoveel kapot. Die rot ziekte zorgt ervoor Dat voor vele hun leven te vroeg stopt Het is iets waar ik mij aan stoor Zoveel mensen die er tegen vechten Zoveel mensen die er toch mee schelden Hebben kankerpatiënten dan geen rechten? Besef je het dan niet, deze mensen zijn helden Ze vechten voor hun leven Ik hoop voor al deze sterke mensen Ze beseffen dat niet alles kan worden gegeven Dat er nog wat mag uitkomen van hun wensen laat maar weten wat je er van vindt |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kanker is erger dan je denkt.. Sterk blijven tegen kanker... Kanker is niet uitwisbaar.. Enz.. Ik weet niet of je er eentje leuk van vind, Je ziet maar! Mooi gedichtje trouwens.. |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor je reactie. Ik vind die laatste wel een mooie titel. Moet ik aan het gedicht nog iets veranderen? |
| reactie 3
|
|
|
Het is al beter dan goed hoe het nu is! Ik zou er niks aan veranderen.. Ik vind het al prachtig.. |
| reactie 4
|
|
|
ik zat te twijfelen om deze twee zinnen er nog aan toe te voegen: mijn verlangen is om kanker voorgoed de wereld uit te bannen |
| reactie 5
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
goed gedicht meis!! Ik ga mijn spreekbeurt doen over kanker |
| reactie 6
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
super mooi gedicht met of zonder die twee zinnen !!!! |
| reactie 7
|
|
|
Ik heb het gedicht toegevoegd Thanx voor jullie reacties |
| reactie 8
|
|
|
Leuk! Hoe heet het gedicht? Dan zet ik het tussen mijn favo's! |
| reactie 9
|
|
|
fleurcru Berichten: 1 |
heey echt supper mooi gedicht het raakte me echt...... ps. ik ben nieuw kan je alsjeblieft mijn gedicht lezen: je bent er nog wel...... en een reactie plaatsen? |
| reactie 10
|
|
|
Heb een reactie geplaatst. Welkom op deze site, en veel schrijf plezier |
| reactie 11
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Mooi geschreven. Ik heb ook een gedicht over kanker gepost. Ik ben het volledig met je eens. |
| Naar boven | |