1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: gedichten prive maken?

datum 18-11-13 08:31
startpost
this-is-just-desiree
avatar Berichten: 113
Zou het niet mogelijk kunnen zijn om sommige gedichten prive te maken? Inplaats van al die gedichten te verwijderen? Want ik wil mijn oude gedichten wel graag houden, maar ik wil niet dat dat openbaar gezien kan worden.
datum 18-11-13 11:53
reactie 1
DJolien
avatar Berichten: 772
Daar heb je een lastig punt. De gedichten zijn openbaar. Daarvoor plaats je ze. Dat mensen ze mogen lezen. Dit kan dus niet, denk ik. Tenzij je ze zult verwijderen? Ik denk niet dat zoiets mogelijk zou zijn. Zou je besto moeten mailen
datum 23-11-13 16:37
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1657
Soms wel irritant ja..
Maar ze zo snel verwijderen, daar zou ik even mee wachten.
Vraag eens aan besto..

Vraag het via topic met de naam; Besto.. Ik heb een vraagje! (of zo iets, weet niks anders)
datum 23-11-13 17:03
reactie 3
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Of je vraagt het hem gewoon in een privébericht
datum 23-11-13 17:04
reactie 4
this-is-just-desiree
avatar Berichten: 113
Oke! Dankjullieee!
datum 23-11-13 18:16
reactie 5
marill
avatar Berichten: 1058
je kunt je privé gedichten toch gewoon in een document zetten op je computer, of ben ik nu dom?
datum 23-11-13 19:02
reactie 6
this-is-just-desiree
avatar Berichten: 113
Ik doe dit via een mobiel dus ik heb geen "documenten" ...-_-
datum 23-11-13 19:05
reactie 7
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Daarvoor heb je ook nog notities, zit standaard op een mobiel
datum 23-11-13 19:20
reactie 8
Hardboy
avatar Berichten: 930
Ik denk dat dit wel mogelijk moet zijn, want ik zie dit niet als een site om ze te delen, ik zie dit als een site om ze op te slaan..
datum 24-11-13 12:08
reactie 9
besto
avatar Berichten: 524
Ik heb Desiree net al in een berichtje verteld dat we er komende week even naar kijken, denk dat er flink wat aanpassingen gedaan moeten worden.
datum 24-11-13 13:45
reactie 10
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
Of je kan het gewoon noteren in een schrift.
Leuke herinneringen voor later
datum 24-11-13 16:56
reactie 11
Hardboy
avatar Berichten: 930
Ja maar voor iemand die alles kwijt raakt is dat geen optie Freak..
datum 24-11-13 22:35
reactie 12
Fairouz
avatar Berichten: 9
ik zou graag mijn website promoten . daar staan ook mijn luister cds. maar het is geen site waar alleen allles gaat en draait om gedichten. zo is er een nieuws hoekje
kunnen mensen die iets willen verkopen er ( gratis ) een plekje vinden voor hun product
zijn er leuke fotos ingestuurd. is er een hoekje voor kleine kadootjes in verband met sinterklaas kadootjes.
etc etc...heb je ook een bijdrage ? of een idee ? kom dan vooral eens langs
een website voor en door iedereen

www.fairouz17.123website.nl
kom niet ongemerkt langs maar zet een reactie of groet in het gastenboek

je mag me mailen : [email protected]

nieuwe suggesties zijn ook welkom hoor. dit wilde ik graag hier even onder de aandacht brengen
dank daarvoor , Fairouz
datum 01-04-14 18:23
reactie 13
Jaikdicht
avatar Berichten: 115
Ik heb bijvoorbeeld ook gedichten in een word bestand gezet, die ik niet meer op deze site wil. Dat is ook nog altijd een optie. Ik denk dat het geen reële optie is, aangezien het doel van deze site juist is om je gedichten te delen.. Anders gaat dat een beetje verloren denk ik..
datum 01-04-14 21:46
reactie 14
Je-ns
avatar Berichten: 81
Op zich snap ik het idee wel, maar ik denk dat het doel van deze site wegvalt, omdat je juist bewust een keuze maakt om iets te delen of niet, en als een gedicht zo weer op privé kan, dan maak je die keuze minder bewust, en dat lijkt mij lastig of iets.. Maar moet zeggen dat ik er laatst ook even aan dacht, maar dan is verwijderen toch een betere optie denk ik
datum 03-02-15 08:34
reactie 15
DutchMarley
avatar Berichten: 664
denk wel dat het een goed idee.. naast alle openbare gedichten zijn dr altijd een aantal persoonlijke en gevoelige gedichten bij.. belangrijk om te bewaren.. maar niet voor het publiek om te zien..

(Goeie suggestie ^^)
Naar boven

Reageren op: gedichten prive maken?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.