Gedichten check: Alles is mogelijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Seren Berichten: 49 |
Opmerkingen? Wat kan er beter en wat zal ik laten staan? Alles is mogelijk zolang je ervoor gaat Je kan jou doel niet in één bereiken Soms gunnen mensen het jou niet en krijg je veel gehaat Deze hobbels kun je niet uitwijken Het kost veel moeite en tijd om je droom waar te maken Op een gegeven moment begint je geduld op te raken Maar dat is juist het punt om door te zetten Je moet je goed gaan focussen en opletten Het zal niet altijd makkelijk gaan Soms moet je sterk in je schoenen staan Maar hoe dan ook je komt er wel En dan zwaai je al je haters vaarwel Thankss |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Omg.. Mooi! Ik heb ook 's een verhaal geschreven voor Davidsfonds, en da heette ook Alles is mogelijk |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het is een hele mooie tekst |
| reactie 3
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Pardon het moet zijn "Je kan jouw doel niet in één KEER bereiken"" |
| reactie 4
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
mooi gedicht, mooie tekst, nikst aan veranderen |
| reactie 5
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
mooie tekst gewoon zo laten! liefsdesiree |
| reactie 6
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Hoi Seren, het is een mooi gedicht hoor, maar omdat je naar onze meningen heb gevraagd hierbij de mijne: persoonlijk vind ik gedichten met lange zinnen niet zo prettig om te lezen en het eind heb ik iets aangepast. Kijk maar of je het zo leuk vind: Alles is mogelijk zolang je ervoor gaat Je kan jou doel niet in één keer bereiken Soms gunnen mensen het jou niet en krijg je veel gehaat Deze hobbels kun je niet uitwijken Het kost veel moeite en tijd om je droom waar te maken Op een gegeven moment begint je geduld op te raken Maar dat is juist het punt om door te zetten Je moet je goed gaan focussen en opletten Het zal niet altijd makkelijk gaan Soms moet je sterk in je schoenen staan Eerst je eigen demonen verslaan En dan gaat het opeens snel En zwaai je al je haters vaarwel |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik vind het sowieso al mooi.. Ik zou er niks aan veranderen, Maar wel een mooi gedichtje beshnoemara |
| Naar boven | |