Huiskamer: Mededeling .. :)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4.562 |
Hallo iedereen, Ik wil jullie melden dat het vies slecht met me gaat, en dat ik weinig insperatie heb. Ik ga ook minder vaak online zijn, ik heb het druk met school en met een andere site, om daar RPG verhalen te schrijven. Ik hoop dat ik in tussentijd weer een beetje terug kom, en dat ik nog leef .. x Esmée (Try not to escape from this ** life) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke, ik ga je wel missen. Veel sterkte en veel succes in elk geval. Bij mij kun je terecht he |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dat weet ik |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi |
| reactie 4
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
ik ben er ook door heen gekomen. hoewel ik het zelf niet zag zitten. ik spreek dus uit ervaring. je kunt altijd bij mij terecht. ga je wel missen als je minder vaak online bent |
| reactie 5
|
|
|
Dankjewel Tamara |
| reactie 6
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Schat je weet het |
| reactie 7
|
|
|
Dankje Lucas x |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Je kunt ook bij mij terecht.. Ik woon maar een paar straten ervandaan, Dus, Bffie, Don't go.. We zullen je dan allemaal missen.. |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Always stay true to yourself because there are very few people who will always be true to you. Lovely and loyal people go through the most bullshit of life, but they never quit the fight Ik blijf in je geloven, ook als je er jammer genoeg niet meer bij kunt zijn. En ik zal altijd (vriendschappelijk) van je houden |
| reactie 10
|
|
|
Dankjewel .. Ik hou ook (vriendschappelijk) van jullie Nu naar school .. Wish me much luck .. |
| reactie 11
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Suc666 met school |
| reactie 12
|
|
|
Suc666 heeft me wel geholpen xD Maar, dit blijft een meldtopic, dus ik ga niet duizend onderwerpen onder ogen laten komen .. |
| Naar boven | |