Huiskamer: De wereld verlaten [2]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik ben erachter gekomen dat ik waarschijnlijk geen zelfmoord wil plegen, maar dat mijn geest dat probeert. Ik heb wat gegoogled en het bleek dat ik alle symptomen had van een "Manische depressie" . Dit houd ook in dat je zelfmoord gedachtes krijgt. Ik vond het wel belangrijk om dit met jullie te delen zodat jullie weten dat ik er nu specifieke hulp voor kan gaan zoeken! |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gelukkig dat je blijft |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Ben blij dat je met deze info verder kan, hoop dat ze je kunnen helpen in je zoektocht naar een blij en gelukkig leven...Veel succes en sterkte voor de moeilijke momenten |
| reactie 3
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Wat goed dat je hebt besloten hulp te zoeken. Aan manische depressie is met zowel medicijnen als praattherapie heel wat te doen. Veel succes! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel succes, gelukkig dat je blijft inderdaad |
| reactie 5
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik ben superblij dat je blijft. Ik hoop dat alles wat je er tegen zal doen, ook helpt... Ik wens je heel veel sterkte en veel succes... |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Ik heb in mijn omgeving ook manisch depresieve mensen meegemaakt. De symptomen door jou omschreven kloppen. Ga eerst naar je huisarts. Ik ben het met Meryfel eens: er zijn medicijnen voor. Volgens mij, als het min of meer aanleg is, dien je ze altijd in te nemen. Ik ben geen dokter maar geef je het advies: kom op naar je huisarts en ....voor een 'gezonde' toekomst. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leuk dat je bij ons blijft Laten we hopen dat alles goed komt, en ik vind het helemaal te gek voor je dat je nu specifieke hulp kan zoeken <3 xx |
| reactie 8
|
|
|
Het is nog niet zeker of het manisch is hoor, kan ook gewoon een depressie zijn, daar zijn ook medicatie voor de krijgen maar die hoef je niet je hele leven te slikken. Ik ben erg blij dat ik weer wat hoop gevonden heb om door te kunnen vechten, want ik ga mij niet van de kaart laten spelen door een depressie! Ik woon in een beschermde woonvorm en ik ben vandaag begonnen met aanvragen van therapie en ik denk dat ik op die manier ook wel aan medicatie kan komen |
| reactie 9
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Super! Idd, ga ervoor! You can do it |
| reactie 10
|
|
|
Dankjewel jorinda ^^ en de rest natuurlijk ook, jullie zijn een enorme steun |