Gedichten check: Animal-craziness
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4.572 |
Zeg dit 5x snel en foutloos achter elkaar aan, en ik ben €10,- lichter Gapen de apen, De aangapende apen na. Dan gapen de gapwnde apen, De aangapende gapende apen aan. Als de na apende apen, De apen na apen. Dan apen de na apende apen, Na apende apen na. De tackelende tekkel tackelde de tekkel, Maar toen de getackelde tekkel, De tackelende tekkel tackelde, Tackelde de getackelde tekkel, De tackelende tekkel terug, Waardoor de getackelde tekkel, De tackelende tekkel niet meer kon tackelen. Gisteren toen mijn moeder aan de was was, Zag ze zeven vliegen vliegen. Er was ook nog een bij bij, Maar die vloog over de weg weg. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
10 euro maar? :O Als het mij lukt wil ik van jou een wafel, met alles erop en eraan, deze keer Erg leuke tekst, goed gedaan |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik ben gek op dit soort dingen XD probeerde vroeger weleens zelf dit soort dingen te verzinnen en faalde dan keihard -_-" |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als zeven vliegensvlug vliegende vliegen, Vliegensvlug vliegen, In vliegensvlug vliegende vliegtuigjes, Vliegen de vliegensvlug vliegende vliegen, In vliegensvlug vliegende vliegtuigjes, Vliegensvlug tegen elkaar, Waardoor de vliegensvlug vliegende vliegtuigjes, Van de vliegensvlug vliegende vliegen, Niet meer zo vliegensvlug kunnen vliegen, Als de vliegensvlug vliegende vliegen. (tip: lees dit vliegensvlug) |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Da's zoals mijn niet niet gedicht Trouwens, het is gelukt om het 4 x foutloos te lezen, bij de teckelende tekkel liep het mis -,- |
| reactie 5
|
|
|
Dus je bent door mijn woorden getackeld? |
| reactie 6
|
|
|
Ja joh. Zoals de kattige kat katte tegen de kat, maar de kat katte terug naar de kattige kat, Waardoor de eerste kat kattig naar de andere kattige kat bleef katten |
| reactie 7
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, ik begin er niet eens aan, ik weet nu al dat ik me tong breek |
| reactie 8
|
|
|
Daarom heten zulke dingen dus ook tongbrekers |
| reactie 9
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Oh, haha |
| reactie 10
|
|
|
Ik hou van haar, Dus laat ik haar groeien, Zodat ik een pruik, Van haar voor haar, Kan laten maken omdat, Haar haar haar, Verlaten heeft. Ik weet dat jij denkt, Dat ik minder weet, Dan dat ik denk te weten. Weet wel dat deze, Denkende dichter, Een dichtende denker is. Ik weet dat jij niet weet, Dat ik dat letterlijk bedoel. |
| reactie 11
|
|
|
Stop ik krijg hier koppijn van ! |
| reactie 12
|
|
|
Typt ze met een glimlach... -.- |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Idd jorinda, Mn tong rolde om Kreeg het niet gezegt -_- Wel superleuk gedichtje! |
| reactie 14
|
|
|
Fali |
| Naar boven | |