Huiskamer: niet meer erbij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
heii ik ben lang niet meer op de site online geweest maar dat komt omdat ik het gevoel heb dat ik er niet meer bij hoor en ik wil jullie vragen of dat ook zo is en of jullie me ook nog wel kennen? jullie mogen eerlijk antwoorden xx |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tuurlijk hoor je erbij! Ik zit al weken te wachten op een nieuw gedicht van jou |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ken je niet echt, maar ik heb nog geen contact met je gehad En iedereen hoort erbij ! En zoals Patros zegt, een gedicht is altijd leuk xx |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Iedereen hoort erbij, niemand word buitengesloten |
| reactie 4
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ja, TUURLIJK hoor jij er ook bij. We zijn 1 grote familie. Ik wacht ook al een tijd op een nieuw gedicht van jou |
| reactie 5
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
You is one of us, no one is excluded here! we are one<3 |
| reactie 6
|
|
|
Inderdaad, iedereen hoort erbij. En dankzij dit hier heb ik en familie waarop ik kan 'vertrouwen'. Want ik vertrouw niks en niemand, enkel Emma, maar ik zou me niet blind achteruit laten vallen bij h'r. |
| reactie 7
|
|
|
En bedankt dat je me niet vertrouwd -,- |
| reactie 8
|
|
|
Graggedaan x |
| reactie 9
|
|
|
(-,-) |
| reactie 10
|
|
|
Leuke recties geef ik vandaag, toch? |
| reactie 11
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
bedankt allemaal het is fijn om dit te horen want ik heb jullie echt nodig! en ja idd we zijn 1 grote familie want we zijn voor elkaar bestemd ik zal er weer een paar gedichten op zette speciaal voor jullie xx |
| reactie 12
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Graag gedaan meid, als er wat is, je kunt altijd bij mij (ons?) terecht! Dat ik leuk!! |
| reactie 13
|
|
|
Ja, zoals Jorinda zegt. Dan is Nathan onze opa Bibi, ik zal je gedichten met plezier lezen xx |
| Naar boven | |