Stel je voor: Oud dichter hier:)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
roselien Berichten: 216 |
De meesten zullen me nog wel kennen (hoop ik Ik stel me even voor aan degenen die nieuw gekomen zijn IK ben roselien versteeg ben 17 jaar bijna 18 ik ga niet meer naar school, school is saai;p op dit moment werk ik in de keuken als keukenassitent het bevalt me goed alleen jammer genoeg heb ik de kans dat ik er niet blijven mag.. bezuinigen;s mijn hobby`s zijn paardrijden, dichten lezen en achter pc zitten Vaak ben ik hier niet meer op in t verleden wel ik probeer zo vaak mogelijk te komen maar voor degene; welkom! ik hoop dat jullie weer een nieuwe reeks gedichten maken voor deze site zodat ik ze ook es kan lezen liefs |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom terug School is idd saai ja, ik ga er gelukkig ook nooit meer heen |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
welkom terug! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Welkom terug, nu ken ik je dus ook Nathan, schep maar op jah, ik heb nog 6 jaar voor de boeg ! |
| reactie 4
|
|
|
nathan: jaa idd school is saaiXd hardboy: dankjee latoyafox: 6 jaar?:O wat doe je dan voor niv.? heb medelijden of hoef ik dat niet te hebben?XD |
| reactie 5
|
|
|
Medelijden mag, maar ik heb geen niveau. Ik ben Belg, en ik volg gewone Moderne |
| reactie 6
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik na dit jaar nog 1 jaartje, en dan heb ik me diploma binnen voor Facilitair Dienstverlening. |
| reactie 7
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Welcome back :-) |
| reactie 8
|
|
|
latoyafox: okee en moderne wat houd dat in? ik ben heel domXD tim: leukk hopelijk ga je t halen! jorinda dankjee |
| reactie 9
|
|
|
Moderne = geen Latijn Moderne, dan doe je gewoon, wiskunde, Frans, Nederlands, Natuurwetenschappen, PO (plastische opvoeding) LO (lichamelijke opvoeding) TO (technische opvoeding) Geschiedenis, Aarderijkskunde ... Maar GEEN Latijn. En je bent niet dom, in België zijn scholen gewoon anders. |
| reactie 10
|
|
|
haha okee dan is dat in orde;p haha okee geen latijnXD |
| reactie 11
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
saaie school is niet mijn idool gelukkig heb ik het anders ervaren zodat ik er later wel bij kon varen heb me aan de verpleging gewaagd op mijn 21ste geslaagd steeds vanuit mijn hart gewerkt nu ben ik bijna afgewerkt het wordt me nu wat zwaar ben tenslotte 60 jaar wat ik eigenlijk zeggen wil welke keuze je ook maakt sleep een ander niet mee laat ieder zijn eigen keuze maken respecteer dit en LEEF |
| reactie 12
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik studeer op niveau 2, Ookal zit leren mijn niet altijd mee. Ik hoop dit jaar de diploma te ontvangen dan is deze opleiding voldaan, Zo kan ik mijn studie voort zetten door naar niveau 3 te gaan. Ookal gaat de tijd niet altijd snel om, Ik blijf nog een aantal jaar leren en ik kan uitleggen waarom. Elke ervaring en elk hoger niveau geeft kans op een betere baan, Ondanks dat ik er veel moeite voor moet doen zal ik er voorgaan. Werken kan ik nog lang genoeg, Voor een fulltime baan vind ik het nog te vroeg. Ik hou het werk voorlopig als bijbaan, Om in de toekomst op een hogere functie te staan.. |
| reactie 13
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mooi Jolien, je hebt volkomen gelijk, werken kan je nog genoeg, hoop ik dan, eens zal er wel weer volop werk zijn!!! Dan heb jij je studie afgerond en kun je solliciteren. |
| Naar boven | |