Korte verhalen check: Martelaars, bedriegers, dieven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
LittleMe Berichten: 7 |
Hallo! Soms, als ik met moeite mijn gevoel bespreekbaar kan maken, dan schrijf ik zorgvuldig op hoe ik me voel, wat het met me doet. Dat laat ik dan meestal aan mijn psychologe lezen om te vertellen wat mijn gevoel nu precies is. Ik ben meer een schrijver dan een spreker. Dit tekstje schreef ik onlangs nog. Het gaat over mijn gevoelens en gedachten die me vaak te baas zijn. Enjoy and leave a comment? Ik vraag me af... wanneer zal ik me bevrijd voelen van alle verdriet en angst wat ik voel? Van alle gemengde gevoelens die ik niet kan benoemen, van alle negatieve gedachten die me telkens weer die diepe put in draaien? het voelt als een strijd die niet gestreden kan worden, alsof ik voor altijd gevangen zit met deze gevoelens en gedachten. En ze spelen een vuil spelletje met me. Ze verstoppen zich zodat ik me een dag of paar dagen goed voel. Maar daarna komen ze genadeloos tevoorschijn, harder als tevoren, feller en intenser. Ze overvallen me, die gevoelens en gedachten. Met geen sprenkeltje medelijden, spijt of berouw. Telkens opnieuw geven ze me valse hoop door even niet op de te dagen, door even zachter voor me te zijn en me opbouwende positieve energie te geven. Ze hebben me in hun macht. Ze leiden hun eigen leven en ik lijd alleen maar. Ze martelen me tot ik het uitschreeuw van de pijn. Ze vinden het prachtig om me te zien lijden, om me te horen huilen, om me te horen smeken of ze alsjeblieft willen stoppen. Het zijn martelaars, bedriegers, dieven en ze zijn zelfs bijna moordenaars geweest. Ze hadden me bijna vermoord. Nee, ze hebben mij bijna zo ver gekregen. Ik was wanhopig en ze vonden het hilarisch. ze hadden hun spelletje bijna gewonnen, geamuseerd als ze waren. xxx |
| Naar boven | |