1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: jij bent de persoon..

1
datum 29-11-08 19:52
startpost
Verwijderde gebruiker
Jij bent de persoon.

Je weet niet wat je aanricht,
En nee, je ziet het niet aan mijn gezicht.
Je zet me tegen iemand op,
En ik wil dat niet, maar ik wist het niet.

Je bent niet lief,
maar een grote ergernis.
Je weet niet wat je aanricht,
dit hou ik me voor.

Maar is dat wel zo?
Weet je we wat je aanricht?
Ik denk het soms wel te zien aan je gezicht.
Je zet me tegen iemand op.

Stop ermee!
Stop ermee!
Maak `t nou niet kapot!
Maar me nou niet kapot!

Einde.

xx-lindah-xx
datum 29-11-08 21:59
reactie 1
Paulr
Schoon van eenvoud!

Weet niet precies wat er achter zit, maar het geeft je veel verdriet. Hou je staande meisje.

Wat is die avatar van jou eigenlijk gaaf. top!

xx

Paul
datum 29-11-08 23:13
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Paul @ Dank je wel!! Het geeft me zeker veel verdriet maar tegelijk ook nog haat, twijfel en ook voel ik me schuldig en heb ik soms meedelijden met die persoon. Ik schrijf erg vaak over die persoon. Ik mag van mijn ouders niet meer schrijven want ik schrijf te 'donker' zegmaar.. ikm ag alleen maar vrolijke gedichten schrijven maar dat lukt me meestal niet. Daarom schrijf ik 'stiekem' en geef ik ze aan een lerares van me en die geeft dan commentaar.

xx-lindah-xx
datum 30-11-08 00:35
reactie 3
Paulr
Ik krijg het idee dat je ook nog onder een andere naam op deze website gedichten hebt achter gelaten. Klopt dit toevallig?

Aan haat heb je niets. Zet het uit je hoofd. Probeer het om te zetten naar respect want wie respect zaait zal ook respect oogsten. En geef niet op! Projecteer niet alle problemen van de wereld en die van jouw op jezelf. Zie de lol van het leven in. Gaat eerst even moeilijk, maar als de vaart er in komt, kan je veel beter met een tegenslag omgaan. Ik kan je verzekeren dat het werkt. Gewoon doen!
datum 30-11-08 22:03
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Dank je wel paul. Maar nee, ik heb maar één account op deze site hoor.. Ik weet niet of een van mijn ouders of misschien mijn zusje ook gedichten schrijft.. Maar mag ik vragen hoe je op dit idee komt?

xx-lindah-xx
datum 30-11-08 22:30
reactie 5
Paulr
Er is nog een Linda op deze website en die schrijft behoorlijk donkere gedichten. Jouw stijl van schrijven lijkt erg op die van haar. Dat is alles.

Paul
datum 01-12-08 20:35
reactie 6
Verwijderde gebruiker
oke ik zal eventjes kijken op haar profiel maar ik ben dat echt niet.

xx-lindah-xx
Naar boven

1

Reageren op: jij bent de persoon..

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.