Huiskamer: niet meer vaak
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
heii mensen jullie zullen misschien wel merken dat ik niet meer zo vaak actief ben maar dat komty omdat ik in de ik zal maaar zegen problemen zit dus sorry ervoor doei xx |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geeft niets neem maar ff de tijd. En je weet het, mijn privébox staat altijd open |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Je moet je tijd gebruiken Om problemen op te lossen Je moet je de tijd zelf gunnen En niet continu willen crossen Want dan breng jij jezelf Alleen verder in de problemen En dat is niet wat ik wil Jij moet je tijd gewoon nemen En inderdaad wanneer het nodig is Uit je verhaal indien gewilt in mijn privebericht Neem je tijd om uit de problemen te komen Want ik gun jou een vrolijk gezicht |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
bibilovesskielos, aan jou de keuze, je kunt zwijgen of schrijven over wat je nu bezig houdt, welke keuze je ook neemt, het is altijd goed als jij je gevoel laat spreken. Sterkte met alles, liefs, Marill. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Take you're time, Girl... Neem even een pauze... |
| reactie 5
|
|
|
dank jullie xxx |
| reactie 6
|
|
|
You're welcome |
| reactie 7
|
|
|
wat moet je doen als je vriendje opeens negeert n hij steeds van je wegloopt xxxme |
| reactie 8
|
|
|
Net zoals je bij 1001 hebt gedaan, gewoon een tijdje afstand nemen hoe moeilijk het ook is |
| Naar boven | |