Gedichten check: Texel :)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik droomde vannacht dat wij getrouwd waren We waren op de Waddenzee aan het varen Op Texel was ons mooie huis Ik voelde me daar zo erg thuis Maar ik wil meer dan alleen dromen Want eens hoop ik dat die droom uit zal komen Eindelijk naar Texel, naar de plek waar ik me goed voel Daar wonen en werken, dat is mijn doel Ik voel me daar zo gelukkig en blij Daar kan ik gelukkig zijn en voel ik me vrij De rust en de stilte, de zee Maar als ik erheen ga, neem ik jou met me mee Met mijn ware liefde op mijn droomplek zijn Dan voel ik me pas echt ongelofelijk fijn Mijn toekomst ligt daar, ik weet het gewoon Ik zal het voelen als ik daar woon Eens dan zal ik er terugkomen Dan zie ik eindelijk wat ik miste in die dromen Het echt voelen, het meemaken Het gevoel wat mijn hart weet te raken Texel, ooit kom ik terug voor altijd Dan raak ik dat fijne gevoel nooit kwijt Ik zal komen, reken maar Eens dan ben ik voor altijd daar |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Toevallig dat jij daar iets over hebt geschreven, mijn oom en tante gaan er morgen heen voor een week. Maar mooie tekst, mooi geschreven |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
ja dat gaat zeker lukken klaar met school klaar om naar Texel te gaan |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Supermooi geschreven! Succes met je reis... En veel geluk! |