Gedichten check: Plaatsen of niet?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4.572 |
Ik heb net een gedicht gemaakt, alleen ben ik nogal onzeker of het wel op deze site past. En anders, bij welk genre? Wat eerst nog op een doodgewone dag leek, Werd al snel een dag die werd verkloot. Niet door pesten, niet door familie, niks van dat alles, Een einde aan mijn vrolijke leven, Door de dood. Ik zat zoals altijd bij twee vriendinnen, Allebei met een teer hart. Ik zat erbij, maar was afwezig, Voor mijn ogen werd alles zwart. Ik wist nog niet wat er gebeurde, Ik was nog wat verdoofd. Toen ineens, was ik een een soort bos, En kreeg ik een harde klap op mijn hoofd. Die klap kwam van een hamer, Ik zag de dader uit de ogen van die jonge meid. Ik kende de man die haar vermoordde, Ik kende hem, eerst gelukkig, maar nu met spijt. De volgende dag was ik nog niet bijgekomen van dit avontuur, Of ik zag alweer dezelfde moord. Niet vanuit het slachtoffer, Maar vanuit de moordenaar zelf, Het was echt gestoort. Drie dagen lang gebeurde er niets, Maar toen, Toen was ik een ooggetuige van de slachtpartij. Nadat ik dit had meegemaakt wist ik het zeker, Mijn gelukkige dagen, Zijn voorgoed voorbij. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het is een mooi gedicht dus als ik jou was zou ik hem plaatsen |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ja plaatsen, ik zou zeggen dat het fictief is, maar die genre is er niet, bij overige gedichten dan misschien? |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Was het maar fictief |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Plaatsen, echt waar, en, nogmaals, ik kan je niet troosten via computer, maar toch .. Spijtig dat het non-fictie is .. |
| reactie 5
|
|
|
Ik twijfel nu wel tussen verdriet of overig, maar hij komt er sws op |
| reactie 6
|
|
|
hoezo, niet fictief??? zag je dit aankomen? |
| reactie 7
|
|
|
Dit is 100% waargebeurd, het was een moord die .al een paar jaar geleden was gepleegd. |
| reactie 8
|
|
|
Maar, jij hebt die moord echt meegemaakt, nee toch? |
| reactie 9
|
|
|
Ik kan het beter in een privé bericht sturen voor wie het wil weten |
| reactie 10
|
|
|
Stuur maar .. |
| reactie 11
|
|
|
Je bent gewaarschuwd, dus straks niet gaan klagen dat ik je bang heb gemaakt |
| reactie 12
|
|
|
Oke, ik stop wel met lezen als het te erg is Tenzij je het gewoonweg niet wilt sturen, gewoon zeggen he, ik dwing je niet ! |
| reactie 13
|
|
|
dan wil ik het verhaal ook toegestuurd krijgen Patros. |
| reactie 14
|
|
|
Enjoy the story, Enjoy the dead. Don't forget, I walk to the hell. (beetje slecht humeur) |
| Naar boven | |