Gedichten check: Plaatsen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
TheFirstRebirth Berichten: 5 |
Als de zon schijnt In de lente Heb ik een verlangen Je zult het niet merken Kijkend naar de takken Vol groen, en bloesems Om mezelf te verhangen Vredig willen sterven Aan de mooiste boom Het diepste van mijn ziel Geef ik bloot Hoe zou het zijn Om daar te hangen De leegte, geen ziel Alleen een lichaam Zonder expressie Eindelijk rust, geen stress Die zonnige lentedag Toen werd alles anders Al heb ik me niet verhangen Lerend dat ik als mens verander |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Gewoon nieuwsgierig..geschreven uit eigen ervaring of zomaar iets dat in je opkwam? Persoonlijk vind ik dat je hem gewoon kan plaatsten, ik schrik ook niet van deze woorden...vind het een gedicht dat voor zichzelf spreekt. Groetjes Vicky |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Plaatsen! Echt doen |
| reactie 3
|
|
|
TheFirstRebirth Berichten: 5 |
Het is een persoonlijke ervaring, voor mij beschrijft het ook perfect mijn gevoel. Alleen soms vraag ik mijzelf af hoe het op andere mensen overkomt, soms twijfel ik te veel aan mezelf. Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje! EDIT: Patros-Fibros, ik zag je berichtje later pas, thanks voor je bericht! Ik zag bij jullie ook hele mooie staan! |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik zie bij meerdere mensen dat ze vragen aan anderen of ze het gedicht moeten plaatsen. Ik vind persoonlijk dat elk gedicht goed is, en geplaatst moet worden. En het gaat er niet om of iets goed of slecht is geschreven. |
| Naar boven | |