Huiskamer: Verder gaan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Heey, zoals jullie weten hou ik heel erg van dichten en wil ik er ook verder mee gaan. Maar zijn mijn gedichten wel goed genoeg zoja, hoe moet ik dan verder gaan??? A.U.B HELP MIJ |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Je gedichten zijn heel goed hoor Bibi, hoe je verder moet? Misschien eens een paar gedichten samen nemen en naar een uitgever stappen ofzo? En mag ik dat stukje van je profiel koppieren? Ik ben zo'n meisje dat zegt dat alles ... Dat deel mag dat ? Succes en xxx |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Bibi. Ik wil ook wel uitgeven. Maar ik weet niet hoe. Ik heb eenmaal voor mijn verjaardag een bundel gekregen. En die heeft mn gezin laten maken bij Hema. Maar hoe je massaal zelf bundels moet uitgeven... Ik weet wel dat je minimaal 40 pagina's in een word document moet hebben. En die moet je dan insturen.. Ik loop er ook mee vast.. sorry ik kan je niet helpen. |
| reactie 3
|
|
|
@LatoyaFox: ja tuurlijk mag dat maar welke gedichten zijn dan het best die ik dan moet gebruien @DJolien: maakt niks uit hoor, toch bedankt! |
| reactie 4
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
Je kunt ook via deze site een dichtbundel uitgeven volgens mij |
| reactie 5
|
|
|
ja dat weet ik maar kost dat geld? |
| reactie 6
|
|
|
De gedichten je hebt haar, Mijn gedachten, Ik durf het wel, 100.000.000 keer meer, Kleine Kinderarmpjes en zo zijn wel heel goed, neem ze en ga ermee naar een uitgever, iemand die je kan helpen ... |
| reactie 7
|
|
|
hoe en waar vind ik een uitgever |
| reactie 8
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoe?: google Locatie?: internet |
| reactie 9
|
|
|
is dat gratis denk je? |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Op deze site kun je ook dingen uitgeven |
| reactie 11
|
|
|
Ze wilt weten of dat gratis is, waarom antwoord niemand haar (ik weet het zelf ook niet Bibi) xx Esmée |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Op deze site is het gratis |
| reactie 13
|
|
|
oke kan iemand me helpen met het uitgeven |