Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 1066
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik heb nog een week Be care full. Even you're shadow leaves you in darkness. But Hell can get comfi once you seddeld in. (sorry voor slecht spelling, geen zin in |
| reactie 1067
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
I come only in Heaven, That's what I tell. I gonna down in earth, But not to the hell. |
| reactie 1068
|
|
|
Did the demon become an angel? I can't belive my eyes. I think I really hate that, Or is my mind telling me lies? |
| reactie 1069
|
|
|
I mean my own funeral, It depends on how you see it. Not that I'll try suicide now, But plz, stay out of my shit. (laatste zin letterlijk en figuurlijk -,- ) |
| reactie 1070
|
|
|
Wha, wat ben je grappig.. -.- Alsof ik maar 1 ding van je weet! (persoonlijk dan) Al weet ik miss meer van jou dan je zelf weet.. Daar kan ik niets aan doen. Je verstopt je goed PF. Miss wel zo goed dat je jezelf niet meer kunt vinden. |
| reactie 1071
|
|
|
Ik heb mijn verleden achter me gelaten, ik ga het niet weer terughalen. Das gewoon te zwaar voor mij. Ik ben geen open boek (wel dichtbundel) die alles over zijn verleden vertelt. Ik heb al dingen gezegd die ik normaal niet tegen mensen zeg, wat wil je nog meer van me weten dan?? |
| reactie 1072
|
|
|
Ik hoef geen informatie. Ik zeg alleen dat je lastiger bent als de anderen. Open stellen is goed. (niet te ver natuurlijk) Maar bij mij heb je de beste. Ik vind je interressant. Omdat je gewoon niet wilt meegeven. Alsof je nooit iets zinnigs zegt. Het is allemaal niet beledigend bedoelt. Miss ben ik ook wel een eekhoorn om het nootje te kraken. (niet vies opvatten -.- ) |
| reactie 1073
|
|
|
Hé, er moet iemand lastig zijn toch? ÀLS ik meer zou willen zeggen had ik het ook gedaan, laat dat ff duidelijk zijn. Ik vatte dat laatste ook niet vies op, totdat jij zei dat dat niet moest -,- |
| reactie 1074
|
|
|
Er zijn meerderen lastig geweest. Ik doe dit dagelijks bij mensen. Laten we zeggen dat ik mensen naar het uiterste puntje duw om te kijken of er wat in hun zit. Zo niet, verdoe ik mijn tijd niet verder en duw ik ze van de klif. Simpel. (sorry if I seem bitchie, i'm just in alpha mood.) |
| reactie 1075
|
|
|
Net zo bitchie als mijn mp3, dus totaal niet. Ik help nu iets meer dan 4 maanden mensen met problemen, dus ik denk niet dat ik jou ooit in kan halen |
| reactie 1076
|
|
|
Wat voorn mensen help je? |
| reactie 1077
|
|
|
Mensen die zelfmoord/zelfverwonding willen plegen, Mensen die willen weglopen van huis, Echt depressieve mensen, Slachtoffers van gepest en discriminatie Mensen hun angsten laten overwinnen om sterker in de schoenen te staan |
| reactie 1078
|
|
|
Me2. Alleen pak jij het vast heel anders aan. Ik maak het namelijk allemaal zelf mee dus ik stel me open naar anderen. Ook help ik mensen anders... Maarja, jij hoort daar niet bij dus hoef jij ook niet te weten. |
| reactie 1079
|
|
|
Jij weet niet hoe ik het aanpak, dus waarom zou jij het dan anders doen? |
| reactie 1080
|
|
|
Als ik eerlijk ben. Jij opent je nieteens tegen mij. Waarom wel tegen hun? Ik open mezelf tegen die mensen omdat ik ook zo'n iemand ben. Ik heb de littekens gezien. Ik heb ze zelf! Ik weet tot elk detail hoe het is. Welk gevoel je krijgt. Ik denk niet dat jij precies weet hoe het voelt om jezelf kapot te snijden. Maar miss heb ik het mis. |
| Naar boven | |