Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij bedoelt de Duckati, en zijn stem is wel zo irritant als die van een woedende eend '-_-' Een gloednieuwe Ducati die hij bijna niet gebruikt en die edn fucking fiets nog in kan halen |
| reactie 917
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom heeft hij het dan gekocht? |
| reactie 918
|
|
|
I don't know |
| reactie 919
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Jongens en auto's @.@ -.- |
| reactie 920
|
|
|
Moters* Beter dan met een vrouw de stad in. Eerst de halve winkel alleen maar passen, dan niks kopen, 20 winkels en 200 kleren verder: 'Ik denk dat ik toch maar voor het eerste kies' ('-_-') Het enige leuke aan de stad zijn de caféetjes en de muziekwinkels |
| reactie 921
|
|
|
Ik haat winkelen in de stad! Ik word moe en duizelig. Na een uurtje wil ik weer thuis zijn. Maar vanavond geen eten voor mij |
| reactie 922
|
|
|
Een taart met kip, bacon, en appel?? o_O Bij het idee alleen al word ik niet goed @·@ Gelukkig heb ik morgen BBQ |
| reactie 923
|
|
|
Ik dacht ook dat het niet lekker was. Maar smaakt nog wel lekker. We proberen hem nog te redden! Bbq?? Mmm duurt mij altijd te lang! Dan zit ik uiteindelijk vol van het brood inplaats van vlees. Ik word daar zo chaggie van |
| reactie 924
|
|
|
Hangt ervan af hoe goed de BBQ zelf is, en hoe het vlees is. Heerlijk gemarineerd, lekker pittig, mals, krokant |
| reactie 925
|
|
|
Heb ik liever een hele kip uit de oven. Mmm *.* |
| reactie 926
|
|
|
Doe dan maar kalkoen! Trouwens, vegatariërs opgepast, want hertenjong is echt lekker. Moet je echt eens proberen! |
| reactie 927
|
|
|
Zal ik aan denken! Thnx. |
| reactie 928
|
|
|
Vooral in Duitsland is het echt lekker, meestal vers geslacht, beetje gekruid. De tip over het hert geef ik trouwens niet voor niets! |
| reactie 929
|
|
|
En waarom geef je het niet voor niets? |
| reactie 930
|
|
|
Altijd vriendelijk, altijd lekker eten, altijd goedkoop eten, je mag zo snel rijden op de snelweg als dat je zelf wilt, bierfesten (don't judge), mijn opa heeft er gewoond |
| Naar boven | |