Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ow.. -.- Ik dacht Emo, de mensen... Well this is awkward.. |
| reactie 842
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jullie weten niet wat vroeg opstaan is Zo, dat was een lekker fietstochtje door de velden |
| reactie 843
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De fietsende stofzuiger is er ook weer |
| reactie 844
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
OMG Akinator zegt dat koningin Paola niet voor kleine kinderen is En die fietsende stofzuiger kan jou ook die Nederlandse Wafel noemen -_- |
| reactie 845
|
|
|
Whaha, En Pf.. Je mag dan weten waar je gaat zitten?? Mag je niet overal zitten waar je wit? Wij wel. Behalve bij Nederlands. Daar moet de achterste rij altijd vrij zijn. Toen moest een jongen naast mij zitten en hij wou echt niet. (bang ofzo) Toen kreeg die een rode kaart, kon die de volgende ochtend om 8 uur melden |
| reactie 846
|
|
|
Heb je dan het kinderfilter aan ofzo? En ik ben liever een wafel dan een stofzuiger -_- |
| reactie 847
|
|
|
Dank voor het ontvangst Friese Kaaskop ook goed? |
| reactie 848
|
|
|
Ik ben liever volwassen dan kinderachtig... -.- |
| reactie 849
|
|
|
Je kunt wel kaaskop zeggen, maar dan zou ik allergisch zijn voor mezelf... Tijdens de lessen mogen we ook overal zitten in het lokaal, en een rode kaart???? |
| reactie 850
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waarom zeggen ze eig. dat Nederlanders kaaskoppen zijn? Niet alle Nederlanders eten kaas, zo te horen. Niet alle Belgen eten friet ! |
| reactie 851
|
|
|
Whaha ja, dan moet je nablijven, om 8 uur melden en dan afval ruimen op het plein. Kreeg hij allemaal omdat hij niet naast me wou zitten |
| reactie 852
|
|
|
Dat vraag ik mij ook af |
| reactie 853
|
|
|
Bij ons een gele kaart, ouders worden ook nog ff ingelicht, minstens 3 uur, week congerge helpen, om half acht melden Kaaskop komt door de kaasmarkt in Alkmaar, niks bijzonders |
| reactie 854
|
|
|
Ik moet zo maar eens gaan |
| reactie 855
|
|
|
Ja vind ik ook zo'n mooi geluid Veel kookplezier dan |