Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan, ik ben een goede dichter, droger dan woestijnzand, hongerig door het gepraat over eten -,- @Sheala: 1. Alleen Belgische of Brugse wafels zijn lekker 2. Stroopwafel hou ik niet zo van 3. Geef mij maar citroen, chocola, aardbei, kaneel, BLOEDsinaasappel |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gefeliciteerd Ooh fruit heerlijk dat Toevallig, ik drink nu bloedsinaasappelsap |
| reactie 303
|
|
|
I.Hate.You.When.You.Talk.About.Tasty.Food!! |
| reactie 304
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Nee, een toetje moet zoet zijn! Geef mij maar gewoon bloed. Geniet ik nu namelijk van <3 |
| reactie 305
|
|
|
Of elke zondagavond op de Grote Markt, echte lekkere frieten halen. Die zijn echt lekker, goed gezouten enz. En met veel mayonaise erover. Slurp |
| reactie 306
|
|
|
Haha Patros martelen |
| reactie 307
|
|
|
Fruit is ook zoet Sheala :o |
| reactie 308
|
|
|
Nee, dat is anders zoet! En hoe zou ik dat weten ik eet het nooit |
| reactie 309
|
|
|
Ooow, mijn maag kun je in Brugge nog horen rammelen -,- Die Belgische mayo is opzich wel lekker, maar in Liechtenstein hebben ze het nog lekkerder. €4.50 voor een brood'je' kip. Het 'kleine' brood'je' was zo'n 40 cm doorsnede, met heerlijke kip, lekker gemarineerd, op een käiserbrütchen, bedekt met heerlijke mayonaise |
| reactie 310
|
|
|
Gvd Bij kip begin ik gewoon te kwijlen! |
| reactie 311
|
|
|
Oh, ik dacht het onweer was :o Ja hoe weet je dat? :o Heb je wel eens zo'n sappige meloen of ananas geproefd? |
| reactie 312
|
|
|
Meloen, leuk om pitjes te schieten, Ananas, de pizza staat klaar. Bloedsinaasappel zonder sinaasappel, Kip, in Frankrijk wordt-ie nooit gaar. |
| reactie 313
|
|
|
Meloen wel, en aardbeien maar verder eet ik geen fruit! |
| reactie 314
|
|
|
Dat kan, of ananas in een kipkerrie-rijst, ook zo lekker |
| reactie 315
|
|
|
Misschien kipkerrie zonder rijst. Hoe worden die Vlaamse Frieten daar dan klaargemaakt Nathan?? |
| Naar boven | |