Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dat had ik niet verwacht, sorry hoor Nathan, het zijn katten, ze leven in vier clans, en hun geloof is de Sterrenclan, dode katten gaan daarheen, ze wonen in een bos, de DonderClan, RivierClan, SchaduwClan en de WindClan, maar ik zeg altijd RiverClan, da's mooier Iedere Clan heef teen leider, die hebben bv als naam WitSter, een leider heeft Ster, een krijger heeft bv Witstaart, een leerling Witpoot en een kitten Witkit, het is een zeer facinerende reeks, want ze moeten van bos verhuizen, omdat de tweebenen, wei dus, hun woud vernietigen, ze moeten over donderpaden = snelwegen, oppasssen voor monsters=auto's ... |
| reactie 197
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kom je dan wel achter |
| reactie 198
|
|
|
Inderdaad, had ik ook, in het begin was dat raar Ik dacht zo, what the hell zijn tweebenen, poesipoezen en de maansteen? |
| reactie 199
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
:o dat klinkt erg spannend en uitnodigend om te lezen Maar ik had het eig. over dat boek van 1270 pagina's |
| reactie 200
|
|
|
Hahah, fail voor ons Iemand nog wat interessant gedaan? |
| reactie 201
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben in een rustig humeur, dus ik ga straks Amsterdamned kijken |
| reactie 202
|
|
|
Ik ga waarschijnlijk straks een Franse film kijken, Micmac a tire larigot Weet je wat ik echt een coole film vind? The Fantastic 4: Rise Of The Silver Surfer |
| reactie 203
|
|
|
Laatste film die ik zag is Titanic, vorig jaar. Erg mooie film :o |
| reactie 204
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik heb nooit van warrior cat's gehoord! (dat is vreemd ik ken echt veel boeken) Mijn favorieten zijn De geesten jagers. (echt spannend) En The world of Darren Shan, geschreven door Darren Shan Super leuke vampier serie Ik had net 3 kwartier door de regen gelopen met me hond. Helemaal doorweekt |
| reactie 205
|
|
|
Ja, heb ik ook al twee keer gezien, samen met Emma, terwijl we chocolade eten Wij zijn samen verslaafd aan Titanic, Chocolade en eten Maar toch zijn we neit dik, allleen zwaar (ik toch) maar niet dik Sheala, ik ga door de regen met een hond, maar dan die van m'n buren |
| reactie 206
|
|
|
Lekker he, zo'n wandeling door de regen. Vind ik ook zo leuk Vroeger had ik een paar boeken van 'Wolf', ook een leuke serie. En spannend |
| reactie 207
|
|
|
Ik heb ooit een boek gelezen dat Wolf heette Het ging over een jongetje dat Leukemie of Kanker had en zijn stamdier was een wolf, heel mooi, heb het meermaals gelezen, het raaktte mij |
| reactie 208
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
haha ik vind het heerlijk in de regen! Ik ben de enige die lacht, me hond vind het wat minder.. -.- Maar die blijft wel kwispelen zoals altijd Ik lees bijna alles. Horror, romance, middeleeuws Enzo. Het liefst alles door elkaar |
| reactie 209
|
|
|
Haha, Ik heb éénmaal moeten huilen toen ik een boek las, klinkt debiel, maaar jah. Het boek Huilen Naar De Maan. Op handen en knieën, als hun gelijke, zit het kind tussen de honden.De kop in de nek en haren die met hier en daar een kale plek en in klitten tot op de schouders hangen. Jongen of meisje? Dat is onmogelijk te zeggen. Als Dehlia zich nog dichter waagt, versterkt het gegrom dat uit hun kelen komt zich tot een regelrechte doodsbedreiging. Als Dehlia Luna ontmoet, is het meisje totaal verwilderd. Luna leeft al enkele jaren alleen met de zwerfhonden Touro en Mucha in het bos. Ver weg van alle mensen, ver weg van het verleden. Dehlia voelt medelijden en een grote drang om het meisje te helpen. Maar zullen haar liefde en geduld groot genoeg zijn om Luna's hart opnieuw te openen? Want wat is er gebeurd met het kleine meisje? |
| reactie 210
|
|
|
Hoe kan dat, honden houden altijd zo van dit weer. Naar het schijnt :o Fox, ja dat zal best wel ja |
| Naar boven | |